Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

2016-08-26

Sprzedaż / Obsługa klienta

warmińsko-mazurskie, Elbląg

2016-08-26

Sprzedaż / Obsługa klienta

warmińsko-mazurskie

2016-08-26

Sprzedaż / Obsługa klienta

warmińsko-mazurskie, Ostróda
Polecamy

2016-08-25

Sprzedaż / Obsługa klienta

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Pisz, Braniewo, Elbląg

2016-08-22

Sprzedaż / Obsługa klienta

warmińsko-mazurskie, Olsztyn

Sprzedawca – Opiekun Działu (¾ etatu) - Ogłoszenie archiwalne

Praca JYSK Sp. z o.o. / Sprzedaż / Obsługa klienta / warmińsko-mazurskie / Kętrzyn


         

Sprzedawca – Opiekun Działu
(¾ etatu)
Miejsce pracy: Kętrzyn

"JYSK dla mnie to zgrana załoga, wyrozumiałe kierownictwo i praca z klientami, którzy potrafią docenić fachową obsługę, co jest miłym uczuciem”. Sprzedawca, Biała Podlaska, Polska.

Masz ochotę na pozytywną zmianę?

JYSK to rzetelna i wiarygodna firma obecna na polskim rynku od wielu lat – doceniamy i nagradzamy solidną pracę i zaangażowanie.
Klienci JYSK wysoko cenią poziom świadczonych przez nas usług oraz produkty, które posiadamy w ofercie. Jako sprzedawca w JYSK będziesz miał przyjemność prezentowania ich naszym klientom.

Codzienne zadania i obowiązki:

  • Codzienny kontakt z klientami – pozytywne nastawienie i uśmiech na twarzy.
  • Powitanie klientów i krótka rozmowa – w ten sposób okazujemy naszym klientom szacunek i szczere zainteresowanie.
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu sprzedaży i zadowolenia klientów poprzez systematyczne uzupełnienie towaru na półkach i ciągłą dostępność produktów.
  • Współpraca z pozostałymi pracownikami sklepu, wzajemna pomoc podczas wykonywania zadań, na przykład przyjmowania towaru, dbania o porządek i wykładania artykułów.

Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

  • Wysoka kultura osobista, która jest podstawą dobrej obsługi klienta.
  • Dostępność, kompetencja i chęć pomagania w kontaktach z klientami.
  • Odporność na stres, na przykład w sytuacji kolejki klientów przy stanowisku kasowym lub w trakcie obsługi klientów. Oczekujemy, że spokojnie i z życzliwym podejściem stawiasz czoła wyzwaniom w każdej sytuacji.
  • Sprzedaż daje Ci wiele satysfakcji, dlatego każdego klienta traktujesz w indywidualny sposób oferując dodatkowe produkty, które mogą sprostać jego wymaganiom.
  • Kierujesz się zasadami dobrego kupiectwa i efektywnej pracy zespołowej. Dzień uznajesz za udany, jeżeli klienci są zadowoleni, zrealizowałeś plan sprzedaży a koledzy są zadowoleni z efektów wspólnej pracy.
Lars Larsen otworzył swój pierwszy sklep w 1979 roku. Dziś JYSK to koncern międzynarodowy, reprezentowany w 34 krajach, o sieci obejmującej ponad 2.000 sklepów i około 17,5 tysiąca pracowników. JYSK chce wszystkim zaoferować swoją dobrą ofertę – ambicją firmy jest obecność na rynkach całego świata. Właścicielem JYSK jest Lars Larsen, a roczny obrót koncernu sięga około 2,6 miliarda euro.


Więcej informacji o nas znajdziesz na www.jysk.pl