Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
13 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
Odpowiedzialny będziesz za: Aktywne pozyskiwanie Klientów; Utrzymywanie długofalowych relacji z dotychczasowymi Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów sprzedażowych; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku; Oczekujemy od Ciebie: Doświadczenia w sprzedaży lub...
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego klienta, dealera i serwisanta powszechnie cenionych marek samochodowych, do pracy stałej poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Sprzedawca usług serwisowych i części zamiennych
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
aktywna sprzedaż usług serwisowych na powierzonym terenie
obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych
utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami
realizacja planów sprzedaży firmy
przyjmowanie zamówień na części zamienne
przestrzeganie procedur magazynowych – przyjmowanie, ewidencja i wydawanie towarów
współpraca z działem serwisu i sprzedaży w zakresie zamówień i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
Wymagania:
minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w autoryzowanym serwisie samochodowym)
doświadczenie w sprzedaży w branży motoryzacyjnej
znajomość rynku części samochodowych
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
prawo jazdy kat. B
gotowość do pracy w terenie
mile widziane szkolenia sprzedażowe
Oferujemy:
pracę w dużej firmie istniejącej na rynku od kilkudziesięciu lat
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
premie uznaniowe
możliwość poszerzania kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach branżowych
możliwość awansu w strukturze firmy
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
13 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
Odpowiedzialny będziesz za: Aktywne pozyskiwanie Klientów; Utrzymywanie długofalowych relacji z dotychczasowymi Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów sprzedażowych; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku; Oczekujemy od Ciebie: Doświadczenia w sprzedaży lub...