Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Funduszy UE Wrocław
Stanowisko ds. projektów infrastrukturalnych - Wydział Zarządzania Funduszami

Stanowisko ds. projektów infrastrukturalnych - Wydział Zarządzania Funduszami

Urząd Miejski Wrocławia
Wrocław
praca stacjonarna
2813 dni temu


Prezydent Wrocławia


OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław



stanowisko ds. projektów infrastrukturalnych
Wydział Zarządzania Funduszami

 

 

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

1. analizy dokumentów o charakterze strategicznym, mających wpływ na kwestie związane z rozdysponowywaniem środków z zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej;

2. pozyskiwanie dla Gminy Wrocław środków zewnętrznych, w tym:

a) bieżący monitoring potrzeb inwestycyjnych Gminy Wrocław;

b) bieżący monitoring dokumentów programowych i ich analiza pod kątem możliwości pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej dla inwestycji Gminy Wrocław;

3. zarządzanie projektami infrastrukturalnymi współfinansowanymi/planowanymi do współfinansowania z zewnętrznych źródeł finansowania, w tym między innymi:

a) koordynowanie i nadzór pracy komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego Wrocławia i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie aplikowania i rozliczania projektów współfinansowanych z zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej;

b) udział w pracach Zespołu koordynującego pozyskanie i zarządzanie zewnętrznymi środkami finansowanymi dla Miasta, między innymi poprzez współpracę z Eurokoordynatorami;

c) nadzór nad prawidłowością przygotowywania dokumentacji dotyczącej pozyskiwania i rozliczania zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej dla konkretnych inwestycji;

d) dbałość o prawidłową realizację umów o dofinansowanie, w szczególności w zakresie obowiązków beneficjenta;

e) bieżące monitorowanie przebiegu rzeczowego, a także finansowego realizacji inwestycji współfinansowanych z zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej;

f) współpraca z instytucjami zewnętrznymi zaangażowanymi w procesy dotyczące zatwierdzania, rozliczania oraz kontroli projektów;

g) wdrażanie procedur w zakresie obiegu dokumentów i przepływu środków finansowych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych z zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej, udział w realizacji przedmiotowych procedur;

4. działania pośrednio związane z zarządzaniem projektami infrastrukturalnymi współfinansowanymi/planowanymi do współfinansowania ze źródeł zewnętrznych.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Wrocławia - ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10; 50-031 Wrocław

 

Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

 

Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2016

 

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.));

  2. wykształcenie wyższe;

  3. doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w obszarze zarządzania projektami infrastrukturalnymi;

  4. znajomość tematyki dotyczącej zarządzania projektami;

  5. znajomość tematyki dotyczącej pozyskiwania dla projektów infrastrukturalnych zewnętrznych źródeł finansowania, w tym środków z Unii Europejskiej;

  6. znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego (m.in.: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych);

  7. znajomość obsługi pakietu Microsoft Office;

  8. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  9. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość programów i innych dokumentów regulujących możliwość pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej;

  2. znajomość języka angielskiego;

  3. sumienność, bezstronność, planowanie i organizowanie pracy, umiejętność pracy
    w zespole, samodzielność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lipcu 2016 roku wynosił poniżej 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  2. list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;

  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;

  4. kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);

  5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  6. kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);

  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  9. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;

  10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

 

Poznaj

Urząd Miejski Wrocławia

Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.

Podobne oferty