Zadania:
Osoba na stanowisku Starszy Administrator Systemów IT będzie odpowiedzialna za realizację prac w zakresie administrowania testowymi i produkcyjnymi instancjami systemów IT/Telco, wchodzącymi w skład złożonego środowiska zintegrowanego.
Zakres zadań i odpowiedzialności będzie obejmował warstwy aplikacyjną i bazodanową w/w środowiska, z uwzględnieniem integracji pomiędzy poszczególnymi systemami oraz niezbędnej konfiguracji systemów operacyjnych.
W szczególności zakres zadań będzie obejmował następujące czynności:
- przygotowanie (instalacja) środowisk;
- bieżące utrzymanie środowisk (monitorowanie działania, pielęgnacja, rozwiązywanie ewentualnych problemów, itp.);
- instalacja aktualizacji systemów;
- definiowanie wymagań w zakresie infrastruktury (serwerów i sieci) dla kolejnych środowisk testowych i produkcyjnych.
Prace będą realizowane w Warszawie w ramach dużego międzynarodowego zespołu projektowego.
Oczekiwania:
- Min. 5 lat doświadczenia w administrowaniu systemami IT, w tym min. 3 lata doświadczenia w administrowaniu systemami transakcyjnymi klasy "enterprise" (preferowane w branży telekomunikacyjnej lub finansowej).
- Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu:
- administrowania systemami z rodziny Linux / Unix (znajomość Linux SUSE oraz AIX będzie dodatkowym autem);
- instalacji, konfiguracji i działania serwerów aplikacji (JBoss, WebLogic, Tomcat);
- instalacji, konfiguracji i działania baz danych Oracle;
- działania integracji systemów IT opartych o WebServices (SOAP, REST);
- programowania: BASH, SQL/PL-SQL;
- rozwiązań High-Availability, Disaster Recovery, LoadBalancing.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość protokołów SS7 i CAP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Stabline zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (długofalowa współpraca);
- Udział w międzynarodowym, rozwojowym projekcie;
- Możliwość pracy z najlepszymi specjalistami na rynku;
- Przyjemną atmosferę w ambitnym zespole profesjonalistów;
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy;
- Dostęp do platformy e-learningowej (ponad 3000 szkoleń z różnych obszarów).
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.