Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice
Starszy inspektor w Biurze Dyrektora Generalnego

Starszy inspektor w Biurze Dyrektora Generalnego

Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
3513 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163273
  • Data ukazania się ogłoszenia: 24 września 2014 r.

Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw administracyjno-gospodarczych
  • w Biurze Dyrektora Generalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wyższy Urząd Górniczy
    ul. Poniatowskiego 31,
    40-055 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie prognoz i analiz dotyczących wykorzystania zasobów lokalowych urzędów górniczych oraz proponowanie ewentualnej modyfikacji rozwiązań,
  • wykonywanie czynności właściwych ze względu na rolę wydziału jako wnioskodawcy w zakresie dostaw i usług, przygotowanie m.in. opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie jego wartości oraz czuwanie nad realizacją zawartych umów,
  • prowadzenie bieżącej obsługi najemców, w tym lokatorów budynków mieszkalnych administrowanych przez WUG; sporządzanie założeń do umów najmu, itp. oraz czuwanie nad ich realizacją, m.in. wyliczanie i monitorowanie uiszczanych należności czynszowych i opłat za media, prowadzenie ksiąg meldunkowych oraz korespondencji z najemcami,
  • sporządzanie planów, analiz i rozliczeń wydatków związanych z administrowaniem obiektami bedącymi w dyspozycji urzędów górniczych,
  • prowadzenie całości spraw związanych z realizacją umów ubezpieczeń majątku urzędów górniczych, ubezpieczeń komunikacyjnych środków transportu,
  • monitorowanie i analizowanie realizacji umów najmu (itp.) lokali, zawartych na rzecz urzędów górniczych oraz przedstawianie rozwiązań,
  • realizowanie zadań związanych ze zbywaniem składników majątku,
  • prowadzenie, przechowywanie i przygotowanie do archiwum zakładowego dokumentacji sporządzonej na stanowisku pracy.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
    częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym, w tym reprezentacja urzędu,
    wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, w tym umieszczonych w szafach z koniecznością użycia drabiny,
    praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego,
    podróże służbowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • budynek Urzędu niedostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe z zakresu administracji, prawa lub ekonomii.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami i umiejętność stosowania jej w praktyce,
    • ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość prawa zamówień publicznych, w szczególności w zakresie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowania jego wartości,
    • znajomość przepisów regulujących zagadnienia dotyczące zbywania składników majątkowych,
    • znajomość ogólnych zasad funkcjonowania administracji publicznej,
    • obsługa komputera, w tym edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny,
    • analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów,
    • umiejętność argumentowania i uzgadniania kwestii drażliwych,
    • asertywność.
wymagania dodatkowe
  • studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami,
  • studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami,
  • licencja zawodowa zarządcy nieruchomości,
  • powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania nieruchomościami lub gospodarki nieruchomościami lub zarządzania nieruchomościami.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów