- Ogłoszenie nr: 162507
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 sierpnia 2014 r.
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw budżetu zadaniowego
- w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Opolski Urząd Wojewódzki
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współpraca przy opracowaniu: projektu rocznego planu wydatków budżetowych w układzie zadaniowym, rocznego planu finansowego wydatków budżetowych w układzie zadaniowym oraz aktualizacji Wieloletniego Planu Finansowego Państwa w układzie zadaniowym ;
- sporządzanie sprawozdania z wykonania wydatków budżetu państwa oraz budżetu środków europejskich w układzie zadaniowym ;
- klasyfikowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych w zakresie wydatków budżetowych w układzie klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym ;
- analizowanie na bieżąco zapisów księgowych i uzgadnianie pozabilansowe kont analitycznych wydatków budżetowych OUW w układzie zadaniowym;
- analizowanie i uzgadnianie ewidencji pozabilansowej w układzie zadaniowym z ewidencją bilansową w układzie tradycyjnym ;
- analizowanie na bieżąco kont rozrachunkowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie Urzędu.
Zagrożenie korupcją.
Narzędzia pracy: zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne biurowca:toalety, winda, drzwi odpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość programów finansowo-księgowych;
- znajomość klasyfikowania, dekretowania i księgowania.
- przeszkolenie w zakresie prowadzenia ewidencji księgowej w jednostkach budżetowych;
- znajomość: Word, Excel;
- 0,5 roku pracy w obszarze księgowości w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów