Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Brwinów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    ZAKRES ZADAŃ prowadzenie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym: przyjmowanie wniosków oraz uzupełnień do wniosków w sprawach obywatelstwa polskiego, weryfikacja kompletności złożonego wniosku, udzielanie informacji na temat obowiązujących procedur, obsługa...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Kielce Specjalista ds. Administracyjnych Kielce
Starszy inspektor w Wydziale Komunikacji Społecznej i Prezydialnym Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

Starszy inspektor w Wydziale Komunikacji Społecznej i Prezydialnym Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Kielce
praca stacjonarna
3389 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 166306
  • Data ukazania się ogłoszenia: 24 stycznia 2015 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

  • Świętokrzyski Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw obsługi kancelaryjnej
  • w Wydziale Komunikacji Społecznej i Prezydialnym Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
    ul. Seminaryjska 12
    25-372 Kielce

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizowanie i sprawowanie nadzoru nad pracą kancelaryjną, prowadzenie wizytacji pracy kancelaryjnej jednostek i komórek organizacyjnych Policji działających na obszarze województwa.
  • Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej dla jednostek organizacyjnych Policji działających na obszarze województwa oraz komórek organizacyjnych Komendy.
  • Udział w opracowaniu rozkazów personalnych o wyróżnieniu przez Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Kielcach policjantów jednostek i komórek organizacyjnych Policji województwa świętokrzyskiego.
  • Gromadzenie, rejestracja i dystrybucja resortowych aktów prawnych Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Kielcach.
  • Przygotowywanie narad i odpraw służbowych z udziałem Kierownictwa Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.
  • Współudział w organizacji imprez promujących Policję, w tym o charakterze profilaktycznym, dbanie o właściwą oprawę uroczystości (zakup kwiatów, wiązanek, innych artykułów okolicznościowych), przygotowywanie i współorganizowanie wystaw.
  • Redagowanie oraz opracowywanie graficzne pism okolicznościowych, takich jak: życzenia imieninowe, gratulacje, podziękowania i kondolencje w imieniu Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Kielcach i jego zastępców.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
    - obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
    - praca w systemie jednozmianowym.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - naturalne i sztuczne oświetlenie,
    - budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (brak windy w budynku).
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • samodzielność,
    • komunikatywność,
    • umiejętność rozwiązywania problemów.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Brwinów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    ZAKRES ZADAŃ prowadzenie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym: przyjmowanie wniosków oraz uzupełnień do wniosków w sprawach obywatelstwa polskiego, weryfikacja kompletności złożonego wniosku, udzielanie informacji na temat obowiązujących procedur, obsługa...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...