- Ogłoszenie nr: 168322
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 marca 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Poznaniu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw kancelaryjno-administracyjnych
- w Wydziale Prewencji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-790 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencjonuje korespondencję wpływającą i wychodzącą z Wydziału,
- kompletuje i przedkłada korespondencję do dekretacji przełożonemu,
- rejestruje i aktualizuje akty prawne oraz zapoznaje z ich treścią policjantów i pracowników Wydziału,
- kompletuje sprawy ostatecznie zakończonych i przekazuje je do składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowuje pisma na polecenie przełożonych,
- sporządza miesięczne listy obecności, prowadzi częściowo sprawy kadrowe Wydziału, tj. kartoteki zwolnień lekarskich, ewidencje urlopów wypoczynkowych oraz książek wyjść w godzinach służbowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie KMP w Poznaniu
- praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca na 1 piętrze, budynek z windą, w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednostki podległe z barierami architektonicznymi,
- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość obsługi sekretariatu.
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli
- przeszkolenie z ustawy o ochronie informacji niejawnych,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów