- Ogłoszenie nr: 181049
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 maja 2016 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
- Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw sekretarsko-biurowych
- w Wydziale Transportu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
- Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej do komórki i wysyłanej korespondencji jawnej, prowadzenie wymaganych przepisami rejestrów przeznaczonych do ewidencjonowania dokumentów jawnych, w tym rejestru przepisów służbowych w celu prawidłowego funkcjonowania komórki,
- przygotowywanie, nadawanie i odbieranie korespondencji z Poczty Specjalnej, kancelarii jawnej i z innych komórek organizacyjnych KWP w Lublinie oraz przekazywanie pracownikom korespondencji zgodnie z dekretacją przełożonego, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
- prowadzenie obsługi organizacyjno – recepcyjnej interesantów zewnętrznych i wewnętrznych (w tym obsługa urządzeń biurowych) w celu właściwej i skutecznej obsługi klientów komórki,
- kompletowanie i prowadzenie zbiorów przepisów służbowych oraz bieżące zapoznawanie z nimi pracowników komórki w celu zapewnienia zapoznania się z przepisami,
- redagowanie pism na polecenie kierownika komórki, sporządzanie tabel, zestawień, wykazów w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa komórki,
- prowadzenie rejestrów: listy obecności, książki wyjść, ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich pracowników w celu prawidłowego ewidencjonowania czasu pracy,
- składanie do Wydziału Zaopatrzenia zapotrzebowania na materiały biurowe i rozliczanie przekazanych materiałów w celu zapewnienia komórce właściwego zaplecza materiałowo – biurowego,
- kompletowanie dokumentów ostatecznie załatwionych w celu przekazania ich do archiwum,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, polegających głównie na pracy przy komputerze. Czynności wykonywane są w głównej mierze w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych z interesantami. Realizacja zadań wiąże się głównie z przyjmowaniem, rejestrowaniem i rozdzielaniem dokumentacji. Występują częste kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku KWP w Lublinie przy ul. Grenadierów 3, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Transportu KWP w Lublinie, na parterze. Miejsce pracy nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, występują bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, wąskie ciągi komunikacyjne). Zadania realizowane są w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała – z możliwością robienia przerw.
Inne
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 81 535 57 56, 81 535 46 93. Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru będzie realizowane w czerwcu 2016 r. Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,0000 (1 873,84 zł. brutto) oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%). Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Lublinie (pok. 127) lub przesłać pocztą na wskazany powyżej adres. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KWP w Lublinie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie, opublikowanym w BIP KWP w Lublinie (zakładka „Wolne stanowiska w SC”). W BIP KWP w Lublinie dostępny jest wzór oświadczenia kandydata ubiegającego się o stanowisko. Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach: http://dsc.kprm.gov.pl/znajdz-prace-w-sluzbie-cywilnej, http://bip.lublin.kwp.policja.gov.pl/.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia wynikające ze stosunku pracy i służby,
- umiejętność komunikowania się, argumentowania oraz asertywność,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy, Internet),
- wysoka kultura osobista.
- przeszkolenie z zakresu pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy),
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
- znajomość przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej w Policji,
- doświadczenie zawodowe 1 rok w pracy na podobnym stanowisku w jednostce budżetowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów