Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Specjalista ds. Homologacji Lubelskie
Starszy inspektor w Wydziale Transportu

Starszy inspektor w Wydziale Transportu

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3382 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 166473
  • Data ukazania się ogłoszenia: 31 stycznia 2015 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

  • Lubelski Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw ewidencji i rejestracji pojazdów oraz gospodarki sprzętowo-materiałowej
  • w Wydziale Transportu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie,
    ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Lublin
  • Wydział Transportu KWP w Lublinie
    ul. Grenadierów 3, 20- 331 Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja czynności związanych z planowaniem potrzeb, pozyskaniem zakresów cywilnych numerów rejestracyjnych wymaganych druków i znaków legalizacyjnych, przeprowadzanie procedury wyboru dostawcy tablic rejestracyjnych oraz wystawianie dowodów rejestracyjnych
  • prowadzenie manualnej ewidencji pojazdów oraz komputerowych ewidencji EKSPOM, CEPS NR TAKT, MANKO, SWOP, SWD, sprzętu transportowego będącego w posiadaniu jednostek Policji garnizonu lubelskiego oraz wprowadzanie danych dotyczących miesięcznych przebiegów pojazdów i zużycia paliw
  • nadzorowanie gospodarki sprzętem warsztatowym, prowadzenie ewidencji głównej sprzętu warsztatowego dla KWP w Lublinie i jednostek podległych, sporządzanie protokołów stanu technicznego maszyn i urządzeń, wnioskowanie o zagospodarowanie sprzętu zbędnego
  • przekazywanie do wydziałów zaopatrujących informacji w zakresie wprowadzenia do eksploatacji, wycofania lub zmiany miejsca eksploatacji sprzętu transportowego
  • prowadzenie „indywidualnych teczek pojazdów” dla wszystkich pojazdów eksploatowanych w jednostkach Policji województwa lubelskiego
  • wypełnianie deklaracji i realizacja pozostałych zadań związanych z naliczeniem i opłatą podatku od środków transportu
  • prowadzenie prac związanych z wyborem firm ubezpieczeniowych w celu ubezpieczenia pojazdów służbowych w zakresie AUTOCASCO

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku. Realizacja zadań związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem i wprowadzaniem do eksploatacji pojazdów. Kontakt z interesantami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Pomieszczenie biurowe w budynku przy hali nr I na 2 piętrze, niedostosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, wąskie ciągi komunikacyjne). Obsługa urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała- z możliwością robienia przerw. Występują wyjazdy w teren- środkami komunikacji miejskiej lub służbowym sprzętem transportowym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów (i umiejętność ich stosowania) dotyczących rejestracji pojazdów Policji, środków trwałych i pozostałych środków trwałych, gospodarowania środkami majątku trwałego, podatków od środków transportu, finansów publicznych, sprawozdawczości w Policji
    • prawo jazdy kat. B
    • obsługa komputerowych pakietów biurowych
    • umiejętności analityczne
    • znajomość branży motoryzacyjnej
    • umiejętność pracy zespołowej
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe techniczne
  • przeszkolenie w zakresie obsługi oprogramowania komputerowego: MANKO, EKSPOM, CEPS, SWD, MZDR, ETISOFT 2000
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów