- Ogłoszenie nr: 166473
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 stycznia 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
- Lubelski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw ewidencji i rejestracji pojazdów oraz gospodarki sprzętowo-materiałowej
- w Wydziale Transportu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie,
ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
- Wydział Transportu KWP w Lublinie
ul. Grenadierów 3, 20- 331 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja czynności związanych z planowaniem potrzeb, pozyskaniem zakresów cywilnych numerów rejestracyjnych wymaganych druków i znaków legalizacyjnych, przeprowadzanie procedury wyboru dostawcy tablic rejestracyjnych oraz wystawianie dowodów rejestracyjnych
- prowadzenie manualnej ewidencji pojazdów oraz komputerowych ewidencji EKSPOM, CEPS NR TAKT, MANKO, SWOP, SWD, sprzętu transportowego będącego w posiadaniu jednostek Policji garnizonu lubelskiego oraz wprowadzanie danych dotyczących miesięcznych przebiegów pojazdów i zużycia paliw
- nadzorowanie gospodarki sprzętem warsztatowym, prowadzenie ewidencji głównej sprzętu warsztatowego dla KWP w Lublinie i jednostek podległych, sporządzanie protokołów stanu technicznego maszyn i urządzeń, wnioskowanie o zagospodarowanie sprzętu zbędnego
- przekazywanie do wydziałów zaopatrujących informacji w zakresie wprowadzenia do eksploatacji, wycofania lub zmiany miejsca eksploatacji sprzętu transportowego
- prowadzenie „indywidualnych teczek pojazdów” dla wszystkich pojazdów eksploatowanych w jednostkach Policji województwa lubelskiego
- wypełnianie deklaracji i realizacja pozostałych zadań związanych z naliczeniem i opłatą podatku od środków transportu
- prowadzenie prac związanych z wyborem firm ubezpieczeniowych w celu ubezpieczenia pojazdów służbowych w zakresie AUTOCASCO
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku. Realizacja zadań związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem i wprowadzaniem do eksploatacji pojazdów. Kontakt z interesantami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
Pomieszczenie biurowe w budynku przy hali nr I na 2 piętrze, niedostosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, wąskie ciągi komunikacyjne). Obsługa urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała- z możliwością robienia przerw. Występują wyjazdy w teren- środkami komunikacji miejskiej lub służbowym sprzętem transportowym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów (i umiejętność ich stosowania) dotyczących rejestracji pojazdów Policji, środków trwałych i pozostałych środków trwałych, gospodarowania środkami majątku trwałego, podatków od środków transportu, finansów publicznych, sprawozdawczości w Policji
- prawo jazdy kat. B
- obsługa komputerowych pakietów biurowych
- umiejętności analityczne
- znajomość branży motoryzacyjnej
- umiejętność pracy zespołowej
- wykształcenie wyższe techniczne
- przeszkolenie w zakresie obsługi oprogramowania komputerowego: MANKO, EKSPOM, CEPS, SWD, MZDR, ETISOFT 2000
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów