- Ogłoszenie nr: 166151
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 stycznia 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
- Wydział Kryminalny
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.25
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MIĘDZYCHODZIE
UL. GEN. SIKORSKIEGO 22A
64-400 MIĘDZYCHÓD
Miejsce wykonywania pracy:
- Międzychód
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie i nadzorowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Prowadzenie indywidualnych postępowań w zakresie odszkodowań z tytułu wypadków dla policjantów i pracowników Komendy.
- Prowadzenie dla osób pełniących służbę i zatrudnionych w Komendzie szkoleń policjantów i pracowników z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Realizowanie zadań z zakresu medycyny pracy (badania profilaktyczne i kontrolne policjantów, badania wstępne, okresowe i kontrolne pracowników Komendy, Komisje Lekarskie, badania sanitarno-epidemiologiczne, szczepienia, specjalistyczne, badania upoważniające do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi).
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa przy komputerze,
praca w terenie (wyjazdy służbowe),
praca w siedzibie urzędu na I piętrze
Stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputer, drukarkę. Oświetlenie naturalne oraz sztuczne. Wejście główne do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru. Brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność, rzetelność i terminowość,
- znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów BHP, prawa pracy, Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania),
- prawo jazdy.
- wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku min. inspektora do spraw BHP,
- uprawnienie inspektora p.poż.,
- samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji,
- dyspozycyjność,
- umiejętności analityczne
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów