- Ogłoszenie nr: 163623
- Data ukazania się ogłoszenia: 08 października 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw obsługi kadrowej
- Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Przemyślu
ul. Bohaterów Getta 1
37-700 Przemyśl
Miejsce wykonywania pracy:
- Przemyśl
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowywanie projektów aktów prawnych dotyczących stosunku służbowego funkcjonariuszy tj : przyjęcie i zwolnienie ze służby w Policji, mianowanie na stanowisko, powierzenie obowiązków, delegowanie itp.;
- Sporządzanie meldunków, zestawień, sprawozdań i analiz dotyczących stanu kadrowego jednostki , wprowadzanie danych do systemów informatycznych PŁATNIK, KADRA, SESPOL, SWD i SWOP;
- Sporządzanie dokumentacji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy np. : rozkazy o nagrodzeniu, skierowania do WKL MSW w Rzeszowie, dokumentacji emerytalno – rentowej dla potrzeb ZER, zbiorów rozkazów personalnych itp.;
- Opracowywanie skierowań na badania lekarskie policjantów i pracowników, sporządzanie umów o pracę, aneksów do umów o pracę, porozumień i wypowiedzeń zmieniających;
- Opracowywanie wniosków dotyczących mianowania policjantów na stopnie policyjne,opracowywanie wniosków o nadanie orderów i odznaczeń dla wytypowanych osób;
- Sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz koordynacja przekazywania rachunków do umów do komórki finansowej, sporządzanie wniosków dotyczących organizowania staży w jednostce, organizowanie praktyk studenckich;
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników komendy, koordynowanie sporządzania opinii służbowych funkcjonariuszy i ocen okresowych pracowników k.s.c.;
- Sporządzanie informacji obrazujących stan zatrudnienia osób niepełnosprawnych poprzez program e-PFRON, sporządzanie informacji dotyczących naliczenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno - biurowa w systemie 8 godzinnym jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała siedząca. Stanowisko pracy przy komputerze przy oświetleniu dziennym i sztucznym, czas pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Współpraca z funkcjonariuszami i pracownikami Komendy, komórkami organizacyjnymi Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji
Stanowisko pracy usytuowane na 1 piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy i podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia zagadnień związanych z postępowaniem administracyjnym oraz prowadzeniem czynności z zakresu prawa pracy
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji oraz rozporządzeń wykonawczych w zakresie spraw kadrowych
- znajomość prawa administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi komputera ( Ms Office, Płatnik) i urządzeń biurowych
- zdolność logicznego i analitycznego myślenia
- komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność oraz umiejętność pracy w zespole
- wykształcenie prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie pracy w jednostkach Policji
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa z klauzulą
- dobra organizacja pracy, odporność na stres
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów