Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 6266
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana w pozycji przemiennej, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami lub budynkami.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na V piętrze budynku przy ul. Wspólnej 30. Budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy i ruchome platformy do transportu wózków inwalidzkich, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, pomieszczenia higieniczno – sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo). Korytarze ze względów przeciwpożarowych dzielone są drzwiami z samozamykaczami. Oświetlenie naturalne (okna dachowe) i sztuczne.
Zakres zadań
- wykonywanie czynności kancelaryjnych w urzędzie, w tym: współpraca przy właściwym ustawianiu „Słowników” elektronicznego systemu wspierającego czynności kancelaryjne Inspektoratu (ESOD); współpraca z administratorem ESOD przy parametryzacji funkcji systemu w zakresie prac kancelaryjnych; współpraca z pracownikiem prowadzącym archiwum tradycyjne, w zakresie czynności wykonywanych przy użyciu elektronicznego systemu obiegu dokumentów; współpraca z administratorem ESOD w czasie szkolenia nowych użytkowników systemu, w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych, dokumentowania przebiegu załatwiania spraw i archiwizacji dokumentów; współpraca przy rejestracji poczty wpływającej do GIW w formie papierowej i elektronicznej.
- zarządzanie majątkiem trwałym urzędu, w tym: samodzielne prowadzenie ewidencji ww. składników majątku Inspektoratu, prawidłowa ich dystrybucja i powierzanie pracownikom (także przy użyciu systemu STOCK); współpraca przy zabezpieczaniu potrzeb urzędu w zakresie majątku trwałego (tj. planowaniu i realizacji zakupów, wymianie, likwidacji lub modernizacji).
- współpraca z pracownikiem wykonującym prace z zakresu działania archiwum zakładowego, w zakresie: koordynacji archiwizacji i innych prac związanych z funkcjonowaniem archiwum, udostępniania materiałów archiwalnych powstałych w urzędzie; przygotowywania archiwum do okresowych kontroli zewnętrznych oraz dokumentowania przebiegu kontroli; wdrażania zaleceń pokontrolnych.
- koordynacja działań Inspektoratu w zakresie przygotowania programów i projektów związanych z pozyskiwaniem wsparcia dla urzędu, w tym analizy potrzeb, przygotowania budżetu i harmonogramu działania.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- wiedza z zakresu ochrony danych osobowych, znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie realizowanych zadań i kompetencji Głównego Lekarza Weterynarii, przepisów kancelaryjnych i archiwizacyjnych,
- kreatywność, samodzielność, inicjatywa, rzetelność, komunikatywność, terminowość,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole, umiejętności analityczne, umiejętność komunikacji interpersonalnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- znajomość programów zarządzających majątkiem.