Starszy inspektor
Miejsce pracy: Biała Podlaska
Ogłoszenie o naborze Nr 8516
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów,
- stres związany z bezpośrednią obsługą klienta,
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- współuczestniczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie/opracowywanie projektów decyzji i postanowień m.in. w zakresie gospodarowania nieruchomościami i mieniem Skarbu Państwa, komunalizacji, regulacji stanów prawnych dróg, uwłaszczania państwowych osób prawnych,
- dokonywanie analizy dokumentacji geodezyjnej, operatów szacunkowych wykorzystywanych w postępowaniach administracyjnych,
- opracowywanie informacji, analizy i sprawozdania z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- współuczestniczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawach o zwrot nieruchomości kościelnych i związków wyznaniowych,
- archiwizowanie dokumentacji stanowiącej akta sprawy zgromadzone/wytworzone na wieloosobowym stanowisku pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość przepisów ustaw: o stosunku państwa do kościołów i związków wyznaniowych, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o transporcie kolejowym, o gospodarce nieruchomościami, ustawy – przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Kodeksu cywilnego, o służbie cywilnej, Kpa, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z wyceny nieruchomości
- wiedza w zakresie wyceny nieruchomości
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce w tym korzystania z orzecznictwa sądowego