Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice
Starszy inspektor

Starszy inspektor

Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
2630 dni temu
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 8684

Warunki pracy

• duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
• częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym, w tym reprezentacja urzędu,
• wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, w tym umieszczonych w szafach z koniecznością użycia drabiny,
• praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego,
• podróże służbowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych.
Budynek Urzędu wielokondygnacyjny, niedostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).

Zakres zadań

  • przeprowadzanie prognoz i analiz dotyczących wykorzystania zasobów lokalowych urzędów górniczych oraz proponowanie ewentualnej modyfikacji rozwiązań,
  • wykonywanie czynności właściwych ze względu na rolę wydziału jako wnioskodawcy w zakresie dostaw i usług: przygotowywanie m.in. opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie jego wartości, czuwanie nad realizacją zawartych umów,
  • prowadzenie bieżącej obsługi najemców, w tym lokatorów budynków mieszkalnych administrowanych przez WUG; sporządzanie założeń do umów najmu, itp. oraz czuwanie nad ich realizacją m.in. wyliczanie i monitorowanie uiszczanych należności czynszowych i opłat za media, prowadzenie ksiąg meldunkowych oraz korespondencji z najemcami,
  • sporządzanie planów, analiz i rozliczanie wydatków związanych z administrowaniem obiektami będącymi w dyspozycji urzędów górniczych;
  • prowadzenie całości spraw związanych z realizacją umów ubezpieczeń majątku urzędów górniczych, ubezpieczeń komunikacyjnych środków transportu, w tym związanych z likwidacją szkód majątkowych,
  • monitorowanie i analizowanie realizacji umów najmu (itp.), lokali zawartych na rzecz urzędów górniczych oraz przedstawianie rozwiązań,
  • realizowanie zadań związanych ze zbywaniem składników majątku,
  • prowadzenie, przechowywanie i przygotowywanie do archiwum zakładowego dokumentacji sporządzonej na stanowisku pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu administracji, prawa lub ekonomii lub wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami i umiejętność stosowania jej w praktyce
  • Ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość prawa zamówień publicznych, w szczególności w zakresie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowania jego wartości
  • Znajomość przepisów regulujących zagadnienia dotyczące zbywania składników majątkowych
  • Znajomość ogólnych zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego
  • Analityczne myślenie
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność argumentowania i uzgadniania kwestii drażliwych
  • Asertywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomościami