Archiwum Państwowe w Zielonej Górze
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 22551
Warunki pracy
narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka;brak barier architektonicznych: swoboda poruszania się po budynku, windy i podjazdy, drzwi odpowiedniej szerokości, dostosowane toalety;
Zakres zadań
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy osób zatrudnionych, ustalanie uprawnień pracowników oraz spraw związanych z odpowiedzialnością służbową, dyscyplinarną pracowników, organizacją szkoleń i rozwoju zawodowego pracowników, prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji czasu pracy pracowników
- Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym oceny ryzyka zawodowego, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, prowadzenie postepowań powypadkowych, rejestru wypadków oraz spraw związanych z badaniami profilaktycznymi.
- Wykonywanie czynności z zakresu ochrony p.poż, prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej, pierwszej pomocy itp. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy w celu zapewnienia przestrzegania warunków bhp, p.poż., sporządzanie okresowych analiz stanu warunków bhp i p.poż.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu statystki, służby cywilnej, szkoleń, PFRON.
- Organizowanie i prowadzenie naboru kandydatów do pracy w Archiwum w tym korpusu służby cywilnej, przeprowadzanie procesu wartościowania stanowisk pracy, sporządzanie planów zatrudniania i wykazów etatów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie - starszym inspektorem do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy może być osoba posiadająca:a) zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp lub
b) wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
c) posiadanie przeszkolenia dla osób wykonujących czynności z zakresu ochrony ppoż.
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego starszym inspektorem do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy może być osoba posiadająca:
a) zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp lub
b) wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
W przypadku określonym w pkt. b) wymagane doświadczenie zawodowe (staż zawodowy, praktyki, wolontariat, )w obszarze biurowym/administracyjnym/kadrowym co najmniej 3 miesiące,
- Obsługa komputera, urządzeń i programów biurowych (world, excel)
- Znajomość przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, prawa pracy, o służbie cywilnej i pracownikach urzędów.
- Komunikatywność, asertywność, umiejętność przekonywania i konsultacji kwestii drażliwych
- Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zdolność myślenia analitycznego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość programów kadrowo-płacowych