Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Stargard
Ogłoszenie o naborze Nr 23971
Warunki pracy
Praca wykonywana w warunkach normalnych - biurowychod poniedziałku do piątku - 8 godzinny dzień pracy
naturalne i sztuczne oświetlenie,
praca przy monitorze ekranowym.
Zakres zadań
- 1. Prowadzenie gospodarki żywnoścowej dot. posiłków zatrzymanych i osadzonych w PDOZ oraz stała współpraca z instytucją świadczącą usługi w tym zakresie;
- 2. Naliczanie i przygotowywanie list wypłat równoważnika pieniężnego w zamian za przysługujące posiłki profilaktyczne policjantom i prowadzenie związanej z tym dokumentacji;
- 3. Analiza dokumentacji złożonej przez policjantów uprawniającej ich do pobierania dopłaty do wypoczynku oraz merytoryczna realizacja wniosków;
- 4. Analiza i realizacja wniosków w sprawie: korzystania przez policjantów z prawa do przejazdu środkami publicznego transportu na koszt Policji oraz przyznawania zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu;
- 5. Sporządzanie list wypłat równoważnika pieniężnego za remont lokalu mieszkalnego dla policjantów oraz wystawianie na podstawie złożonych oświadczeń, decyzji do zatwierdzenia przez Komendanta Powiatowego policji w Stargardzie;
- 6. Sporządzanie projektów decyzji do zatwierdzenia przez Komendanta Powiatowego Policji w Stargardzie wystawianych na podstawie złożonych oświadczeń dot. przyznawania, uchylania i cofnięcia prawa do równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego dla funkcjonariuszy;
- 7. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań dot. uprawnień policjantów pobierających równoważnik pieniężny za brak i remont lokalu mieszkalnego;
- 8. Przygotowywanie projektów decyzji do zatwierdzenia przez Komendanta Powiatowego Policji w Stargardzie na podstawie złożonych wniosków o przyznawanie pomocy finansowej na zakup lokalu mieszkalnego lub budowy domu jednorodzinnego przez funkcjonariuszy;
- 9. Prowadzenie rejestrów decyzji i kart mieszkania funkcjonariuszy pobierających równoważnik pieniężny za brak lub remont lokalu mieszkalnego oraz otrzymujących pomoc finansową na zakup lokalu mieszkalnego;
- 10. Przyjmowanie wpłat za mandaty karne, odprowadzanie gotówki w placówce bankowej na konto urzędu Skarbowego w Opolu i prowadzenie związanej z tym dokumentacji księgowej;
- 11. Formalno- rachunkowa realizacja dokumentacji niezbędnej do rozliczenia finansowego z ekspertyzy i opinii biegłych w oparciu o obowiązujące rozporządzenia dot. określenia stawek wynagrodzenia biegłych, taryf zryczałtowanych oraz sposobu dokumentowania wydatków niezbędnych dla wydania opinii w postępowaniu karnym oraz sprawie wynagrodzenia za czynności tłumacza przysięgłego;
- 12. Stała współpraca z Wydziałem Zaopatrzenia i Inwestycji, Wydziałem Finansów oraz w sytuacjach precedensowych z Zespołem Radców Prawnych KWP w Szczecinie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (MS Word, MS Excel).
- Znajomość przepisów z zakresu Ustawy o Policji, Rozporządzenia MSWiA: w sprawie wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego mieszkania, za brak lokalu mieszkalnego, w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego przez policjantów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 1. Samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- 2. Zdolność analitycznego myślenia
- 3. Umiejętność sprawnej organizacji pracy
- 4. Dyspozycyjność i zaangażowanie
- 5. Wysoka kultura osobista