Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie
Ełk
praca stacjonarna
3194 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171924
  • Data ukazania się ogłoszenia: 05 sierpnia 2015 r.

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie

  • Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Konserwator Zabytków
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw zabytków nieruchomych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 0.75

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie,
    Delegatura w Ełku,
    ul. Mickiewicza 11,
    19 – 300 Ełk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Ełk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie uregulowanym przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przepisami prawa związanymi z w/w ustawa, w odniesieniu do zabytków nieruchomych;
  • przygotowywanie wniosków, opinii i zaleceń konserwatorskich w celu określenia zasad i zakresu projektowania na obszarach i w obiektach objętych ochroną na wniosek inwestorów lub urzędu;
  • udział w inspekcjach zabytków nieruchomych w celu określenia stanu zachowania, sposobu użytkowania, stanu prawno- własnościowego obiektów, zgłaszanie Kierownikowi Delegatury wniosków w związku z w/w inspekcjami;
  • przygotowywanie zaleceń konserwatorskich i postanowień w celu uzgodnienia projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów i kierunków zagospodarowania przestrzennego, decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o lokalizacji drogi;
  • badanie zgodności przedłożonych projektów, planów, studiów i decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z zaleceniami konserwatorskimi;
  • opracowywanie projektów wniosków do planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów uzgodnień studiów uwarunkowań gmin i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  • przygotowywanie wniosków do właściwych organów nadzoru budowlanego i ochrony środowiska oraz terenowych organów administracji rządowej i samorządowej dotyczących wszczęcia postępowania administracyjnego bądź do prokuratury celem wszczęcia postępowania karnego;
  • przygotowywanie projektów decyzji na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków i innych obszarów chronionych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1. praca administracyjno – biurowa;
    2. wyjazdy służbowe związane z udziałem w inspekcjach i kontrolach obiektów zabytkowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy:
    1. praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
    2. ograniczona możliwość poruszania się po budynku – brak wind, podjazdu, drzwi o odpowiedniej szerokości,
    3. zmienne warunki atmosferyczne pracy w terenie.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe w zakresie: zabytkoznawstwo; ochrona dóbr kultury, historia sztuki lub architektura, archeologia, budownictwo, konserwacja zabytków, muzealnictwo lub wyższe + studia podyplomowe w ww. kierunkach;
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
    • znajomość Prawa budowlanego;
    • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
    • znajomość ustawy o opłacie skarbowej;
    • znajomość ustawy o ochronie przyrody;
    • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
    • znajomość rozporządzeń i innych aktów wykonawczych do wymienionych ustaw.
wymagania dodatkowe
  • kursy, szkolenia bhp, p.poż;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, skaner, kserokopiarka, aparat fotograficzny, fax);
  • znajomość języka niemieckiego/angielskiego na poziomie podstawowym.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów