- Ogłoszenie nr: 175663
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 listopada 2015 r.
Izba Skarbowa w Kielcach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi przesyłek przychodzących i wychodzących
- Pierwszym Oddziale Logistyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Kielcach
ul. Witosa 78b
25-561 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie, otwieranie i sprawdzanie przesyłek wpływających do Izby Skarbowej w postaci papierowej, umieszczanie na nich pieczęci wpływu w celu ich zarejestrowania w systemie komputerowym.
- Rejestrowanie przesyłek przychodzących do Izby Skarbowej w celu zamieszczenia w systemie komputerowym metadanych pisma.
- Dokonywanie odwzorowań cyfrowych przesyłek przychodzących w postaci papierowej w celu umożliwienia użytkownikom systemu zapoznanie się z ich treścią.
- Dokonywanie przekazania przesyłek do właściwych komórek organizacyjnych lub osób, zgodnie z podziałem zadań i kompetencji w Izbie Skarbowej w celu umożliwienia rejestracji spraw.
- Dokonywanie wysyłki przesyłek w celu ich dostarczenia do adresata lub operatora pocztowego.
- Rozliczanie przesyłek pocztowych i faktur za usługi pocztowe w celu przekazania niezbędnych danych do komórki rachunkowości budżetowej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- krajowe wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- zagrożenie naciskami grup przestępczych,
- permanentna obsługa klienta zewnętrznego.
- praca w siedzibie Izby,
- praca przy komputerze,
- budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- narzędzia i materiały pracy (komputer, drukarki, kserokopiarki).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość systemów kancelaryjnych,
- znajomość zasad obiegu dokumentów (instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt),
- znajomość sposobów i metod dekretacji,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji podatkowej w tym struktury organizacyjnej Izby Skarbowej,
- biegła obsługa komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych (fax, ksero, skaner),
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy na stanowisku.
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia w pracy związanej z obsługą kancelaryjną urzędu w administracji publicznej,
- przeszkolenie z programu użytkowego stosowanego do obsługi kancelaryjnej pism,
- znajomość zakresu realizowanych zadań przez poszczególne komórki organizacyjne lub stanowiska pracy w Izbie Skarbowej,
- umiejętność stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej,
- umiejętność dokonywania dekretacji w systemie elektronicznym,
- umiejętność obsługi programów użytkowych stosowanych w pracach kancelaryjnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów