- Ogłoszenie nr: 162523
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 sierpnia 2014 r.
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw kancelaryjno-biurowych
- w Komisariacie Policji w Długołęce
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Długołęka
- Komisariat Policji w Długołęce
ul. Robotnicza 42
55-095 Mirków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencjonowanie dokumentów niejawnych i jawnych na osoby odpowiedzialne za dane zagadnienie,
- przygotowywanie i wysyłanie poczty wychodzącej,
- prowadzenie gospodarki materiałowo-technicznej (współpraca z Wydziałem Wspomagającym KMP, przywożenie druków, środków czystości, prowadzenie dokumentacji powierzonego sprzętu) w celu zabezpieczenia logistycznego jednostki,
- ewidencjonowanie aktów prawnych jawnych i niejawnych w celu ich aktualizacji oraz możliwości szybkiego odnalezienia,
- prowadzenie ewidnecji urlopowej, chorobowej, aktualnych badań profilaktycznych w celu zapewnienia prawidłowej organizacji pracy oraz aktualizacji tych zagadnień,
- prowadzenie gospodarki finansowej (przygotowywanie i rozliczanie dodatkowych świadczeń dla pracowników tj. równoważników za dojazdy, delegacje, pożyczki, rozliczanie rozmów telefonicznych, prowadzenie postępowań w zakresie szkód i strat w majątku).
- podejmowanie gotówki z kasy KWP we Wrocławiu w celu wypłacania jej uprawnionym policjantom i pracownikom cywilnym,
- archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wykonywana na półpiętrze budynku. Większość obowiązków wykonywana jest przy przy komputerze, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Wykonywane obowiązki wiążą się z koniecznością przemieszczania się między budynkami KP w Długołęce, budynkiem KMP przy ul. Podwale oraz siedzibą KMP przy ul Sołtysowickiej 21. Istnieje konieczność osobistego dostarczania korespondencji do Sądu Rejonowego i Prokuratury w Oleśnicy.
W budynku KP w Długołęce nie ma windy, toalet ani podjazdów przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- zdolność szybkiej komunikacji,
- kreatywność,
- operatywność,
- mobilność,
- samodzielność,
- wysoka kultura osobista.
- 2-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów