- Ogłoszenie nr: 168899
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 kwietnia 2015 r.
Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw płac i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
- w Referacie Ksiegowości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie listy płac dla pracowników Urzędu w celu dokonania wypłat wynagrodzeń oraz prowadzenie i na bieżąco aktualizowanie kart wynagrodzeń pracowników w celu dostarczenia informacji o wysokości wypłaconych wynagrodzeń,
- obliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa w celu ich wypłaty, a tym samym ustalenia prawidłowego wynagrodzenia za pracę,
- prowadzenie ewidencji zaświadczeń lekarskich ZUS ZLA oraz ewidencji wypłaconych świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa na kartach zasiłkowych w celu ustalenia prawidłowych okresów zasiłkowych,
- obsługa programu „Płatnik” w tym ustalanie składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów miesięcznych, dokonywanie wyrejestrowań i zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w celu rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
- współpraca przy obliczaniu wynagrodzeń i przygotowywanie zaświadczeń na wzorze ZUS Rp-7 o wysokości tych wynagrodzeń oraz zaświadczeń o okresach niesładkowych w celach emerytalnych i rentowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Wykonywanie zadań związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń w Urzędzie oraz prowadzenie spraw wynikających z systemu ubezpieczeń społecznych w celu zapewnienia prawidłowej polityki płacowej i finansowej Urzędu.
Praca w biurze - I piętro w XV- piętrowym budynku z windami, brak podjazdu dla niepełnosprawnych, obsługa komputera.
Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących, głuchoniemych oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność w pracy w zespole i w sytuacjach stresowych,
- rzetelność, odpowiedzialność i komunikatywność,
- znajomość przepisów w zakresie wynagrodzeń w państwowej sferze budżetowej oraz ubezpieczeń społecznych i umiejętność ich zastosowania w praktyce,
- doświadczenie zawodowe - powyżej 0,5 roku pracy w księgowości.
- przeszkolenie w zakresie rozliczeń z ZUS,
- obsługa programu „Kadry-Płace” oraz programu „Płatnik”,
- doświadczenie zawodowe – 0,5 roku pracy na stanowisku związanym z płacami i rozliczaniem z ZUS.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów