- Ogłoszenie nr: 171729
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 lipca 2015 r.
Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi kancelaryjnej
- w Referacie Obsługi Bieżącej w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Krzyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki
ul. Sztabowa 100
53-310 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie przesyłek pocztowych oraz rejestrowanie ich w funkcjonujących aplikacjach
- przyjmowanie deklaracji i pism od podatników/płatników
- rejestrowanie poczty wychodzącej z urzędu
- sporządzanie zestawień przesyłek wychodzących z urzędu
- załatwianie spraw zwiazanych z reklamacjami przesyłek pocztowych
- segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i dystrybuowanie ich na poszczególne komórki organizacyjne urzędu
- wykonywanie innych czynności związanych z Systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentem
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie
- narzędzia pracy: komputer stacjonarny i sprzęt biurowy
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
-pomieszczenie biurowe w budynku wielokondygnacyjnym z windą
-urząd dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych
-parking przy budynku urzędu
Inne
brak
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła obsługa komputera
- komunikatywność
- doświadczenie w obsłudze aplikacji BA oraz POLTAX
- 6 miesięcy doświadczenia w administracji skarbowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów