- Ogłoszenie nr: 180597
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 maja 2016 r.
Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw ds wierzycielskich
- w Samodzielnym Referacie Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Psie Pole
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Urząd Skarbowy
Wrocław-Psie Pole
ul. Trzebnicka 33
50-231 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Podejmowanie działań zmierzających do likwidacji zaległości podatkowych w celu doprowadzenia do zaspokojenia wierzytelności.
- Prowadzenie spraw z zakresu udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych w celu efektywnego egzekwowania zaległości.
- Wykonywanie czynności poprzedzające wszczęcie postępowania egzekucyjnego w celu doprowadzenia do zaspokojenia wierzytelności.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno-biurowa jednozmianowa
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie,
- narzędzia pracy: komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- praca wymagająca kontaktu bezpośredniego z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu rozmieszczonymi na 4 kondygnacjach
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (stare budownictwo,brak wind,podjazdów, wąskie korytarze,niedostosowane toalety)
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie powyżej 0,5 roku doświadczenia w administracji publicznej lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych
- umiejętność redagowania pism
- wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów