- Ogłoszenie nr: 164799
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 listopada 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Gdańsku
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi Kancelarii Tajnej
- w Wydziale ds. Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Gdańsku
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 27
80-803 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
- Komisariat Policji VI w Gdańsku
ul. Kasztanowa 6
80-540 Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja dokumentów niejawnych,
- archiwizacja dokumentów niejawnych i jawnych,
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych,
- prowadzenie składnicy akt.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca kancelaryjno biurowa w siedzibie urzędu.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne, bariery architektoniczne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z dokumentacją niejawną
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych
- znajomość Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych,
- znajomość Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
- samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność w pracy w zespole
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów