- Ogłoszenie nr: 162972
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 września 2014 r.
Kuratorium Oświaty w Rzeszowie
- Podkarpacki Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Wydziale Rozwoju Edukacji i Administracji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kuratorium Oświaty w Rzeszowie
Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z administrowaniem zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
- Prowadzenie spraw związanych z likwidowaniem, przekształcaniem i tworzeniem jednostek edukacyjnych
- Prowadzenie tematycznych baz danych, w szczególności obejmujących wyżej wymieniony zakres zadań
- Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników
- Zamieszczanie na stronie internetowej kuratorium informacji zleconych przez przełożonych
- Obsługa informatyczna wydziału w zakresie programu MS Office
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności administracyjno-biurowe o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie urzędu. Większość czynności na terenie urzędu jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
Stanowisko pracy w urzędzie zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Pomieszczenia biurowe znajdują się na pierwszym piętrze. Budynek posiada podjazd, windę i pomieszczenia sanitarno-higieniczne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ukończone szkolenie oraz posiadanie doświadczenia zawodowego w sprawach dot. administrowania zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
- znajomość prawa oświatowego
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o orderach i odznaczeniach państwowych
- doświadczenie zawodowe w zakresie przyznawania orderów i odznaczeń państwowych oraz resortowych
- sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS Office
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów