Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Zgorzelec
Ogłoszenie o naborze Nr 11263
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy:- praca siedząca w pozycji wymuszonej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin-
-przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich,
-brak odpowiednich urządzeń umożliwiających pokonanie bariery architektonicznej: w tym braku pochylni lub windy przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych,
-brak pomieszczeń higieniczno- sanitarnych dla osób niepełnosprawnych,
-narzędzia i materiały pracy pracy: komputer,fax,kserokopiarka,niszczarka,skaner.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30
- archiwum-kontakt z aktami,które mogą być zagrożone mikrobiologiczne( kurz,grzyb)
-praca wymaga kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i e-mailowych.
Zakres zadań
- Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Komendzie Powiatowej
- Ewidencja i prowadzenie bieżącej korespondencji komórki
- Realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej w celu zapewnienia realizowania planu pracy Komendy Powiatowej
- Prowadzenie archiwum - przyjmowanie akt , brakowanie oraz sporządzanie sprawozdań z zadań działalności archiwalnej
- Prowadzenie spraw urlopowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- Sporządzanie i ewidencjonowanie wniosków dopłat do wypoczynku oraz wniosków o przejazd raz w roku
- Zastępstwo stanowiska ds. kadrowych w czasie nieobecności pracownika merytorycznego
- Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji rządowej i samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Umiejętność redagowania pism urzędowych
- Obsługa urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożrnej