Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Racibórz
Starszy referent

Starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
Racibórz
praca stacjonarna
2267 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Racibórz
Ogłoszenie o naborze Nr 22950

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer oraz monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy w Zespole Łączności i Informatyki usytuowane jest na parterze budynku C w kompleksie budynków KPP w Raciborzu przy ul. Bosackiej 42. Budynek C nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów oraz brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Pomieszczenie stanowiska pracy niedostosowane jest do osób niepełnosprawnych ruchowo. Współpraca z innymi wydziałami/zespołami Komendy mieszczącymi się w budynkach niedostosowanych do osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • - Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych systemach informatycznych, w celu rzetelnego gromadzenia danych,
  • - Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych oraz sprawuje nadzór merytoryczny nad opracowanymi dokumentami rejestracyjnymi, w celu dostarczenia aktualnych danych,
  • - Przetwarza- przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz i zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji,
  • - Dokonuje sprawdzeń w policyjnych systemach informatycznych za pomocą środków komunikacji radiowej, w celu dostarczenia informacji patrolom pełniącym służbę w jednostce,
  • - Elektroniczne ewidencjonowanie pism, dokumentów wpływających i wychodzących z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych,
  • - Archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników zespołu do składnicy akt, w celu zapewnienia właściwego przechowywania.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej, wiedza w zakresie ustawy o Służbie Cywilnej, Zarządzenia nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 r. dot. instrukcji kancelaryjno- biurowej, biegła znajomość obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe