- Ogłoszenie nr: 162975
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 września 2014 r.
Urząd Kontroli Skarbowej w Gdańsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi sekretarskiej Wicedyrektorów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Chłopska 3
80-362 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa sekretarska wicedyrektorów m.in. obsługa spotkań i narad, obsługa faksu, poczty elektronicznej i innych urządzeń biurowych, udzielanie informacji telefonicznych, łączenie rozmów oraz wstępne kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych;
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu wicedyrektorom, ewidencjonowanie i kompletowanie korespondencji oraz dokumentów pozostających w komórce;
- sporządzanie pism oraz innych dokumentów z polecenia wicedyrektorów oraz techniczne wytwarzanie dokumentów;
- odbieranie z kancelarii urzędu korespondencji przeznaczonej dla wicedyrektorów;
- przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom urzędu;
- prowadzenie rejestrów, terminarza spotkań i narad wicedyrektorów;
- w razie konieczności wspieranie pracowników kancelarii urzędu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu;
· praca z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych;
· budynek Urzędu przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie - doświadczenie: roczne doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki lub podobnym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- samodzielność,
- komunikatywność,
- asertywność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o kontroli skarbowej i ordynacji podatkowej.
- doświadczenie: rok pracy w urzędzie administracji publicznej
- przeszkolenie: ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów