Starszy specjalista
ds. employer branding
Zadania:
- Samodzielna realizacja działań budujących wizerunek mBanku jako pracodawcy pierwszego wyboru,
- Definiowanie grup docelowych oraz sposobu komunikacji z rynkiem pracy w zależności od długoterminowych planów rekrutacyjnych Grupy mBanku,
- Proponowanie i realizacja kampanii rekrutacyjnych online,
- Organizowanie i udział wydarzeniach dla kandydatów (spotkania, warsztaty, hackatony, targi pracy),
- Udział w rankingach pracodawców,
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie employer brandingu,
- Udział w innych projektach HR.
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z employer brandingiem,
- doświadczenie w rekrutacji/EB w sektorze IT będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra znajomość metod budowania wizerunku pracodawcy oraz ich skuteczności,
- bardzo dobra znajomość platformy i narzędzi LinkedIn w zakresie budowania wizerunku i kampanii rekrutacyjnych,
- samodzielność i proaktywność,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- pracę w jednej z najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce,
- dużą autonomię i możliwość realizowania własnych pomysłów,
- dostęp do wewnętrznego rynku pracy oraz szerokie możliwości rozwoju,
- przyjazne środowisko pracy,
- umowę na zastępstwo na okres 1,5 roku.
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera