- Ogłoszenie nr: 167616
- Data ukazania się ogłoszenia: 05 marca 2015 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw organizacyjnych
- samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie
Ul. Ks. Bączkowskiego 5a
64-000 Kościan
Miejsce wykonywania pracy:
- Kościan
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP;
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Kowiatowego PSP;
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej PSP;
- prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej PSP i spraw związanych z archiwizacją dokumentów;
- organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej
- prowadzenie pogotowia kasowego Komendy Powiatowej PSP;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji;
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno-biurowa, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów;
- praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe,
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do siedziby pracodawcy oraz poza nią,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- praca na pierwszym piętrze
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, występują bariery architektoniczne, brak jest windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
-stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe z obszaru nauk z dziedziny nauk prawnych, ekonomicznych,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o PSP, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz przepisów wykonawczych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku
- umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows 7/8 i pakietu biurowego MS Office, korzystania z internetu i poczty elektronicznej
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- znajomość zagadnień pracy administracyjno-biurowej, prowadzenia archiwum
- ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji, archiwizacji,
- komunikatywność,
- samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów