- Ogłoszenie nr: 170917
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 lipca 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
- Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw nieruchomości
- w Wydziale Inwestycji i Remontów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji
w Poznaniu
60-844 Poznań, ul. Kochanowskiego 2a
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
- Poznań, ul. Dąbrowskiego 17 a
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Gospodarowanie nieruchomościami w celu zabezpieczenia bazy lokalowej KWP w Poznaniu i jednostek podległych, w tym realizacja czynności związanych z przejmowaniem i zbywaniem nieruchomości
- Prowadzenie regulacji prawnych nieruchomości a w tym realizacja czynności związanych z:
- a) potwierdzaniem albo uzyskiwanie tytułu prawnego do nieruchomości będących w posiadaniu KWP w Poznaniu i jednostek podległych,
- b) zapewnianiem obrony interesów KWP w Poznaniu i jednostek podległych w postępowaniach dotyczących stanów prawnych nieruchomości,
- c) zlecaniem czynności z zakresu obsługi geodezyjnej nieruchomości.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa
praca jednozmianowa
praca w pomieszczeniu przy monitorze ekranowym
naturalne i sztuczne oświetlenie
wymuszona pozycja ciała
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym ze stosowaniem prawa cywilnego - rzeczowego, zobowiązań
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza w zakresie prawa cywilnego
- znajomość programów Word, Excel,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- komunikatywność,
- odporność na stres,
- zdolność prowadzenia negocjacji i przekonywania,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- wiedza w zakresie funkcjonowania administracji rządowej,
- doświadczenie zawodowe - 2 lata na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami
- przeszkolenie z OIN,
- uprawnienia do informacji o klauzuli „POUFNE ,
- znajomość programu Lex,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, samodzielność, operatywność i kreatywność .
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów