- Ogłoszenie nr: 173826
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 października 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw administracji i zarządzania systemami łączności przewodowej
- w Wydziale Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Przemyślu
ul. Bohaterów Getta 1
37-700 Przemyśl
Miejsce wykonywania pracy:
- Przemyśl
- Komenda Miejska Policji w Przemyślu
ul. Bohaterów Getta 1
37-700 Przemyśl
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów łączności przewodowej i teleinformatycznej w Komendzie Miejskiej Policji w Przemyślu oraz podległych Komisariatach i Posterunku Policji.
- Instalacja i testowanie sprzętu łącznościowego oraz teleinformatycznego w tym serwerów baz danych i sprzęt sieciowy.
- Administracja systemami operacyjnymi serwerów baz danych z zakresu telełączności.
- Zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, bieżąca pomoc użytkownikom sprzętu teleinformatycznego.
- Nadzór nad prawidłową instalacją i eksploatacją stanowisk telefonii cyfrowej, centrali telefonicznej oraz funkcjonowaniem łączności teleinformatycznej w jednostkach organizacyjnych KMP w Przemyślu.
- Budowa i modernizacja okablowania strukturalnego, realizacja zadań w zakresie obsługi poczty specjalnej.
- Prowadzenie pełnej dokumentacji sieci strukturalnych w budynkach KMP w Przemyślu i jednostkach podległych.
- Zapewnienie zastępstw na stanowisku do spraw łączności radiowej i administrowania systemami teleinformatycznymi w zakresie funkcjonowania, konserwacji, archiwizowania nagrań i nadzór nad pracą Cyfrowego Rejestratora Rozmów COMPREC, rejestratora obrazu w PDOZ, funkcjonowania i nadzoru nad sprzętem rejestrującym monitoring miejski zainstalowany w komendzie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca od Poniedziałku do Piątku w godz. 7:30 do 15:30 / w przypadku konieczności możliwość pracy w innych dniach i godzinach w siedzibie komendy lub wyjazdy do jednostek organizacyjnych KMP/.
Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy i podjazdów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca w terenie.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe teleinformatyczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie pracy z systemami i sieciami teleinformatycznymi
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość sprzętu, systemów i technologii informatycznych;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętności organizatorskie, odporność na stres;
- znajomość języka angielskiego / zakres techniczny w stopniu komunikatywnym/;
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie w pracy w systemami teleinformatycznymi w jednostkach Policji;
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa z klauzulą
- dobra organizacja pracy
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów