- Ogłoszenie nr: 171646
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 lipca 2015 r.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
- Podkarpacki Wojewódzki Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw obsługi księgowej dochodów budżetowych
- w Zespole ds. finansowo-księgowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
ul. ks. P. Ściegiennego 6A
38-400 Krosno
Miejsce wykonywania pracy:
- Krosno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie dokumentów księgowych, sprawdzanie ich pod względem formalno-rachunkowym, dekretowanie w celu ujęcia w księgach rachunkowych,
- księgowanie w systemie "TETA FK" na właściwych kontach księgowych w sposób chronologiczny w celu uzyskania informacji finansowych,
- dokonywanie analiz należności z tytułu dochodów budżetowych w celu uzyskania informacji o zaległościach, sporządzanie upomnień, naliczanie odsetek, sporządzanie uzgodnień sald,
- sporządzanie sprawozdań Rb-27 i Rb-N o zaległościach przedsiębiorców oraz informację o nieudzielonej pomocy publicznej,
- sporządzanie rejestru podatku VAT, deklaracji VAT-7 w celu rozliczenia VAT z Urzędem Skarbowym,
- sporządzanie tytułów wykonawczych celem ściągania zaległości.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno - biurowa
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia elektroniczne dydaktyczne oraz pomiarowe i specjalistyczne.
Siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym, winda i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji, w tym 2 lata w obszarze księgowości finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu praktyki postępowania egzekucyjnego w administracji oraz z zakresu stosowania przepisów o VAT,
- umiejętność obsługi programu komputerowego finansowo-księgowego,
- umiejętność obsługi systemu EZD,
- umiejętność organizowania pracy,
- wiedza z zakresu finansów publicznych w szczególności z zakresu dochodów budżetowych.
- wykształcenie o profilu ekonomicznym,
- umiejętność pracy w zespole, terminowość, dyspozycyjność,
- umiejętność obsługi sprzętu biurowego,
- umiejętność zastosowania w praktyce zmieniających się przepisów o podatku VAT.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów