Od 11 lat pracujemy dla największych Partnerów z branży telekomunikacyjnej, finansowej
i technologicznej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad
1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
-
Opieka nad poprawnym działaniem sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych
-
Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem biurowym Office
-
Rozbudowa infrastruktury (w przypadku instalacji nowych stanowisk itp.)
-
Podstawowe prace konfiguracyjne w ramach systemu Call Center
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe bądź w trakcie studiów
-
Dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft oraz pakietu Office
-
Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Linuks
-
Znajomość zasad działania i funkcjonowania sieci komputerowych oraz stosu protokołów TCP/IP
-
Umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
-
Dyspozycyjność i odpowiedzialność
Dodatkowym atutem będzie umiejętność tworzenia skryptów w systemie Linuks (bash) oraz znajomość podstaw programowania.
-
Pracę w młodym, dynamicznym zespole
-
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i podniesienia kwalifikacji
-
Możliwość dalszej współpracy po okresie stażu
-
Szkolenia w zakresie wykorzystywanych aplikacji oraz procesów WorkFlow