Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży tytoniowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Miejsce pracy: Zielona Góra, Legnica, Wałbrzych
Na czym polega Twoje wyzwanie?
-Efektywne zarządzanie i koordynowanie pracy podległego zespołu Ambasadorów na przypisanym terenie
-Rekrutacje i szkolenie nowych pracowników
-Weryfikacja bazy punktów sprzedaży
-Organizacja oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem aktywności zespołu w terenie
-Coaching i monitorowanie wyników pracy podległego zespołu w terenie
-Budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji z Klientami
-Bieżące raportowanie
Co sprawi, że będziesz efektywny w tej roli?
-Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata, w tym mile widziane doświadczenia w dziale HoReCa i/ lub Marketingu, doświadczenie w promocjach konsumenckich i/ lub eventach
-Dyspozycyjność do pracy w systemie wtorek - sobota
-Wykształcenie min. średnie
-Dobra znajomość MS office
-Doskonała organizacja pracy
-Umiejętność zarzadzania zespołem
-Samodzielność
-Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-Czynne prawo jazdy kategorii B
Co możemy Ci zaoferować?
-Zatrudnienie przez Adecco Consulting w oparciu o umowę o pracę kodeksową i oddelegowanie do Klienta
-Pracę pełną wyzwań i możliwości w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w dynamicznej branży
-Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon, samochód służbowy
-Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, Adecco+ Club
-Szkolenie wdrożeniowe oraz szkolenia cykliczne.
Oferta dotyczy pracy stałej.