Podobne oferty pracy

Ogłoszenie numer: 1791431, z dnia 2017-09-27

Partner Temps

Firma Partner sp. j. to młoda dynamicznie rozwijająca się Agencja Pracy Tymczasowej wyspecjalizowana w zakresie selekcji i rekrutacji kadry pracowniczej. Od kilku lat sukcesywnie rozbudowujemy bazę o coraz to nowych Klientów.  Główna siedziba firmy znajduje się w Piasecznie k/ Warszawy.

Personel tworzący firmę PARTNER sp. j. posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, zdobyte dzięki obsłudze jednych z największych tego typu Agencji w Polsce. Nabyta w ten sposób wiedza i kompetencje, pozwala nam na profesjonalne zaspokajanie oczekiwań nawet najbardziej wymagających Klientów z każdej branży. W realiach stale zmieniających się potrzeb, charakteryzuje nas szczególna otwartość, elastyczność w działaniu oraz szybka i kompleksowa obsługa. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi dawały Państwu najwyższą satysfakcję. Wielu naszych klientów codziennie docenia profesjonalizm i zaangażowanie stale z nami współpracując.

Szef SPA

Miejsce pracy: wielkopolskie / Arabia Saudyjska

 

Opis stanowiska

Pełnienie funkcji kierowniczej w procesach związanych z funkcjonowaniem obiektów spa.

 

Wymagania

  • dobra organizacji czasu, przedsiębiorczość,
  • profesjonalna i szczegółowej znajomości zagadnień pielęgnacji ciała i twarzy,
  • doświadczenie w branży,
  • znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do wyjazdu.

Oferujemy

  • satysfakcjonującą pracę
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • mieszkanie,
  • pracę w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Manager Hotelu

Manager hotelu to osoba, której obowiązki zawodowe obejmują zarządzanie pracą całej placówki hotelowej. Zajmuje się planowaniem strategii jego rozwoju, realizuje cele sprzedażowe i marketingowe oraz koordynuje pracę podległych mu działów i ludzi. Deleguje zadania podwładnym, uczestniczy w rekrutacji nowych pracowników oraz ustala zasady i procedury funkcjonowania hotelu. Za wykonane obowiązki ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl