Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
Zobacz więcej ofert pracy

Szef Zmiany w Recepcji

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2655 dni temu

MERCURE WARSZAWA GRAND

Szef Zmiany w Recepcji
OCZEKIWANIA
  • wykształcenie wyższe lub średnie hotelarskie
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w  recepcji hotelowej,
  • znajomość systemów rezerwacyjnych, znajomość systemu OPERA będzie dodatkowym atutem
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy zespołowej, dyspozycyjność (praca zmianowa)

Jeśli spełniasz nasze oczekiwania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!

UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ
  • Czujesz się kimś wyjątkowym,
  • Dzielisz naszą pasję gościnności,
  • Nie ustajesz w swoim rozwoju,
  • Masz odwagę pójść dalej,
  • Czujesz w sobie ducha zdobywcy,
  • Jesteś innowacyjny,
  • Szacunek i zaufanie są Twoją podstawą. 

Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą WSPANIAŁE PERSPEKTYWY!


OFERUJEMY
  • Zapewnimy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych.
  • Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels.
  • Pomożemy Ci się rozwijać poprzez udział w szkoleniach organizowanych przez Akademię  Accor.
TWOJA MISJA


Szef Zmiany w Recepcji będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu oraz prowadzenie bazy danych klienta, zapewnienie wysokiej jakości usług we wszystkich powiązanych działach i profesjonalnej obsłudze klienta. Zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi przyjętymi przez recepcję i rezerwację, zapewnianie ich powtarzalności oraz dobrej współpracy z kierownikiem i zespołem działu rezerwacji.  Czuwanie, aby zachowanie się członków zespołu było odbiciem wizerunku hotelu, a ich relacje z gośćmi uprzejme, przyjacielskie i zgodne ze standardami.

Ref.nr: SZR\MWG\0117
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...