Team Leader (Helpdesk - SAP 1st line support)

Metro Services PL Sp. z o.o.

Szczecin

2 dni temu

METRO is one of the biggest international retail trade groups in the world. All brands, like Makro Cash & Carry or Metro Cash & Carry, have leading positions on the market. METRO SERVICES PL is an innovative finance and accounting centre operating within METRO.
Start your cooperation with us, become part of our Operational Business Support team!

Team Leader (Helpdesk - SAP 1st line support)
Miejsce pracy: Szczecin

 

Your responsibilities as SAP support Team Leader will include:
  • Managing and coordinating a team of SAP Specialists (1st line support) in their day to day operations
  • Ensuring high efficiency & quality of performed processes according to applicable guidelines
  • Participation in projects internally and across METRO entities
  • Managing day to day relationships and regular interactions with internal customers
  • Ensuring proper communication with parties involved in the processes
The ideal candidate has:
  • Experience in a similar position
  • Working knowledge of SAP system (nice to have: FI-CO module)
  • Excellent communication skills
  • High level of customer orientation
  • Strong analytical thinking skills and result orientation
  • Advanced knowledge of English
  • Nice to have: experience in SSC/BPO and/or in an international company
What we offer:
  • Being part of a professional and friendly team in a dynamic environment
  • Internal training and other opportunities to develop your skills and knowledge
  • An international work environment - you can use your language skills on a daily basis
  • Attractive salary and relocation bonus (for a person who moves from another city/country)
  • Private health care for employees and family members, and many other benefits
  • Company and team events after hours
  • Free parking and a shopping center nearby with discounts for employees in the food court
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

Metro Services PL Sp. z o.o.

 

METRO SERVICES PL jest profesjonalnym centrum księgowym, zapewniającym najwyższej jakości obsługę finansowo-księgową wewnętrznych klientów koncernu.

Poznaj stanowisko: Kierownik Help Desk

Kierownik Help Desk koordynuje prace działu IT świadczącego swoje usługi zarówno dla klientów zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Do jego zadań należy optymalizacja procesów oraz nadzór nad projektami IT na wszystkich etapach ich realizacji, jak również tworzenie budżetu i strategii działania. Kierownik Help Desk może również zajmować się przeprowadzaniem szkoleń dla pracowników oraz brać udział ...
Kierownik Help Desk Praca Kierownik Help Desk

Rekrutują z Praca.pl