Naszym klientem jest amerykańska firma, światowy lider produkcji narzędzi i usług IT do zarządzania wydajnością aplikacji.
Produkt naszego klienta wykonuje złożone analizy danych w czasie rzeczywistym i kieruje użytkownika do dokładnego składnika, który jest przyczyną problemu. Dzięki zastosowaniu AI, oprogramowanie ostrzega użytkowników końcowych tylko w przypadku wystąpienia realnego problemu. Takie podejście pozwala zaoszczędzić użytkownikom czas na analizę niepotrzebnych komunikatów i koncentruję na wpisach, które naprawdę się liczą.
Odbiorcami tych rozwiązań są przede wszystkim działy IT. Na liście odbiorców rozwiązań naszego Klienta znajdują największe amerykańskie przedsiębiorstwa, banki a także instytucje rządowe.
Szukamy osoby, która nie boi się wyzwań, ma szeroką wiedzę techniczną oraz wykazuje proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i komunikacji z Klientem.
Zakres obowiązków:
• Zapewnienie kompleksowego wsparcia technicznego Klientom korzystającym z głównego produktu firmy na całym świecie;
• Obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń oraz priorytetyzowanie napływających zapytań;
• Analizowanie i diagnozowanie problemu oraz wyszukiwanie możliwych rozwiązań;
• Podejmowanie działań naprawczych w przypadku zidentyfikowania awarii celem stabilizacji systemu;
• Śledzenie nierozwiązanych incydentów / problemów;
• Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu technicznego oraz developerami.
Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe techniczne;
• Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego przy wsparciu, testowaniu, tworzeniu kodu lub administrowaniu systemami;
• Znajomość języka Java lub .Net (umiejętność czytania, rozumienia i podstawowego pisania kodu);
• Komercyjne doświadczenie z rozproszonymi aplikacjami webowymi (opartymi na Java lub .NET) lub aplikacjami klasy enterprise;
• Dociekliwość i zdolności analityczne;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferta:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• System premiowy;
• Nowe biuro w kompleksie biurowym w Oliwie;
• Komfortowe warunki pracy: praca w kilkuosobowych, przestronnych pokojach;
• W ramach pakietu socjalnego: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oszczędnościowy fundusz kapitałowy;
• Benefity: karta Multisport dla pracownika i najbliższej osoby, nauka angielskiego, możliwość korzystania z sal sportowo-rekreacyjnych, dofinansowanie udziału w wybranych wydarzeniach sportowych;
• Parking na ternie biurowca opłacony przez firmę;
• Imprezy integracyjne;
• Dostęp do nowych technologii i możliwość rozwoju osobistego;
• Fun room: piłkarzyki; Xbox, darty;
• Wiele innych inicjatyw wewnętrznych zależnych od pomysłowości pracowników.
Prosimy o CV w j. angielskim.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.