Ogłoszenie numer: 1468110, z dnia 2017-01-03
Producent specjalistycznych rozwiązań sieciowych poszukuje pracownika do drugiej linii supportu oraz monitoringu systemów IT własnych oraz klientów.
Wymagana znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie, na poziomie co najmniej komunikatywnym.
Firma Border 6 trudni się rozwojem zaawansowanych produktów optymalizacyjnych dla korporacyjnych łącz WAN.
Wykształcenie nieistotne jeśli jesteś samoukiem. Wymagamy zaangażowania, poważnego podejścia do pracy i chęci nauki nowych rzeczy.
Siedziba firmy znajduje się w Katowicach.
Technik sieciowy drugiej linii wsparcia (Support)
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: SUP-2016/12
Opis stanowiska
- nadzór i administracja nad urządzeniami sieciowymi produkowanymi przez nas, w bezpośredniej współpracy z działem R&D
- monitoring nad routerami naszych klientów
- utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci WAN naszych klientów
- przestrzeganie obowiązujących procedur i udział w ich opracowaniu
- przeprowadzanie testów naszych produktów oraz specyficznych konfiguracji sieciowych
- pisemne odpowiadanie na zapytania techniczne klientów w języku angielskim
Wymagania
- znajomość podstawowych zagadnień sieciowych (IP, routing)
- mile widziane doświadczenie na Service Desku (Helpdesku) lub Monitoringu
- konieczna znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- podstawowa znajomość systemów operacyjnych z rodziny Linux
Oferujemy
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju kompetencji oraz awansu zawodowego
- pracę w środowisku międzynarodowym