Gallup Arteria Management Sp. z o.o. S.K.A. (dawniej Gallup Polska Sp. z o.o.), jesteśmy jednym z największych Call Center w Polsce oraz członkiem silnej Grupy Kapitałowej Arteria S.A.
Możemy poszczycić się bogatym doświadczeniem, dzięki ponad 10-letniej realizacji usług call/contact center dla podmiotów z wielu branż. Dzięki bogatemu doświadczeniu, realizujemy projekty infolinii w wielu formach i dla Klientów z różnych branż.
- telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami
- diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta
- rozwinięte umiejętności interpersonalne
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych
- motywacja do pracy
- dobra dykcja oraz umiejętności pracy z Klientem
- dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
- wykształcenie min. średnie – warunek konieczny
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku
- stałą atrakcyjną podstawę wynagrodzenia + premie (umowa zlecenie/umowa o pracę)
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram jest ustalany indywidualnie
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.