Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 4 300 - 4 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
In our new project, we value the unique backgrounds, experiences, and perspectives. We believe everyone deserves a fair shot at success and appreciate the experiences each person brings beyond the traditional job requirements. Even if you’re a close but not exactly match with the description, we...
Zakres obowiązków: e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie oferty zgodnie z preferencjami klienta oraz umiejętna sprzedaż oferty Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, pozyskiwanie nowych klientów.
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Firma MEGAENERGY to Autoryzowany Partner Handlowy największych koncernów energetycznych w Europie i na Świecie. Dzięki szerokiej gamie produktów oraz profesjonalnym i kompetentnym doradcom zapewniamy naszym klientom bezkonkurencyjne oferty i fachowe doradztwo w obszarze: Energii Elektrycznej i Paliwa Gazowego.
Telemarketer - Telepracownik
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
Nr Ref.: zachodniopomorskie
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na stanowisku Telemarketera będzie odpowiedzialna za:
Telefoniczny kontakt z potencjalnymi odbiorcami energii elektrycznej i paliwa gazowego
Telefoniczną, a także mailowa obsługę Klienta oraz nadzór nad terminarzem spotkań dla Handlowców
Umawianie spotkań dla Handlowców z klientami B2B (NIC NIE SPRZEDAJESZ)
Współpracę z Handlowcami w celu pozyskania klientów
Raportowanie umówionych spotkań w systemie CRM
Wymagania
Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i umawiania spotkań dla Handlowców
Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne (prowadzenie rozmów telefonicznych, korespondencja z Klientami)
Doświadczenie w telemarketingu mile widziane
Brak wad wymowy, nienaganna dykcja
Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
Nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
Zdolność do zarządzania zespołem
Stały dostęp do internetu
Oferujemy
Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia za umówione spotkanie)
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Niezbędne narzędzia pracy – komputer i telefon
Możliwość awansu zawodowego
Pracę w systemie Home Office
Nienormowany czas pracy (idealny dla studentów)
Profesjonalny i bezpłatny system szkoleń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 4 300 - 4 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
In our new project, we value the unique backgrounds, experiences, and perspectives. We believe everyone deserves a fair shot at success and appreciate the experiences each person brings beyond the traditional job requirements. Even if you’re a close but not exactly match with the description, we...
Zakres obowiązków: e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie oferty zgodnie z preferencjami klienta oraz umiejętna sprzedaż oferty Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, pozyskiwanie nowych klientów.
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.