- testowanie oprogramowania w zakresie zgodności z procesami i wymaganiami biznesowymi
- weryfikację zgłoszeń błędów produkcyjnych
- raportowanie wyników testów
- współpracę z zespołem deweloperskim i interesariuszami biznesowymi
- tworzenie dokumentów/ instrukcji dla użytkowników
- pracę z dokumentacją techniczną, w tym tworzenie dokumentacji testowej (tworzenie scenariuszy testów manualnych i integracyjnych)
- analizę i określanie przyczyn błędów
- doświadczenie w prowadzeniu testów manualnych
- umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
- umiejętność pracy w zespole i samodzielnie
- skrupulatność, odpowiedzialność, terminowość
- orientacja na cel
- znajomość aplikacji Jira/ Confluence/
- znajomość branży bankowej będzie dodatkowym atutem
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy
- wsparcie przełożonego od pierwszego dnia pracy
- dodatkowe benefity
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.