Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Trener wewnętrzny/ Specjalista ds. szkoleń
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 9-12-24767/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Customer Service poszukujemy kandydatów gotowych podjąć pracę na samodzielnym stanowisku: Trener wewnętrzny /Starszy specjalista ds. szkoleń
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- diagnoza potrzeb szkoleniowych w organizacji,
- ścisła współpraca z Managerem ds. szkoleń w centrali firmy za granicą,
- przygotowywanie i organizacja szkoleń wewnętrznych z zakresu kompetencji miękkich dla poszczególnych pionów organizacji (dział obsługi klienta oraz pion kierowniczy )
- nadzór nad procesem wdrażania nowych pracowników,
- prowadzenie szkoleń wstępnych,
- ewaluacja procesów szkoleniowych,
- przygotowywanie oraz nadzór nad planem szkoleń.
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- diagnoza potrzeb szkoleniowych w organizacji,
- ścisła współpraca z Managerem ds. szkoleń w centrali firmy za granicą,
- przygotowywanie i organizacja szkoleń wewnętrznych z zakresu kompetencji miękkich dla poszczególnych pionów organizacji (dział obsługi klienta oraz pion kierowniczy )
- nadzór nad procesem wdrażania nowych pracowników,
- prowadzenie szkoleń wstępnych,
- ewaluacja procesów szkoleniowych,
- przygotowywanie oraz nadzór nad planem szkoleń.
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w zakresie przygotowywania i prowadzenia szkoleń z zakresu kompetencji miękkich, preferowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla sektora SSC/Customer Service/Call Center ,
- bardzo dobra znajomości języka angielskiego,
- wykształcenie wyższe,
- praktyczna znajomość metod szkoleniowych,
- zdolności komunikacyjne,
- dobra organizacja pracy
- bardzo dobra znajomości obsługi MS Office
- bardzo dobra znajomości języka angielskiego,
- wykształcenie wyższe,
- praktyczna znajomość metod szkoleniowych,
- zdolności komunikacyjne,
- dobra organizacja pracy
- bardzo dobra znajomości obsługi MS Office
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- stabilna praca w międzynarodowej organizacji,
- możliwość rozwoju kompetencji i udziału w ciekawych projektach,
- funkcja eksperta w organizacji, samodzielność i swoboda działania
- pozytywna, przyjazna atmosfera pracy.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/office/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- stabilna praca w międzynarodowej organizacji,
- możliwość rozwoju kompetencji i udziału w ciekawych projektach,
- funkcja eksperta w organizacji, samodzielność i swoboda działania
- pozytywna, przyjazna atmosfera pracy.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/office/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.