Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES ZADAŃ prowadzenie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym: przyjmowanie wniosków oraz uzupełnień do wniosków w sprawach obywatelstwa polskiego, weryfikacja kompletności złożonego wniosku, udzielanie informacji na temat obowiązujących procedur, obsługa...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Specjalista ds. Administracyjnych świętokrzyskie
Administration & Payroll Specialist with Italian

Administration & Payroll Specialist with Italian

Philips Health Systems
świętokrzyskie
praca stacjonarna
2685 dni temu
Administration & Payroll Specialist with Italian

Location: Piła - Kossaka
Organization: Philips Poland Sp. z o.o.
Job ID no: 218856


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Philips People Services (PPS) is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging PPS Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.


Your challenge:


Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 9 different countries (United Kingdom, Belgium, Germany, Austria, France, Spain, Italy, Russia, Poland) while working in an international team.

 

Your team:


The Philips People Services Center Europe is based in Piła, Poland and is part of Philips People Services. PPS is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. PPS delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

 
Your responsibilities:
  • Provide transactional and administrative services related to in scope processes for Italy, including mass transaction updates
  • Ensure that enquiries escalated by the Contact Center are answered and transactional activities are processed in a professional and efficient manner
  • Perform data gathering towards HR managers in case additional info is needed
  • Collect completed forms, ensuring data is complete
  • Process changes in employee status, job status, cost center changes, pay, etc.
  • Deliver sound customer solutions and builds effective relationships with customers
  • Manage and records document flows, administer employee life cycle events
We are looking for people with:
  • Graduate with Bachelor degree
  • Fluent knowledge of Italian language is a must (both orally and in writing)
  • Fluent knowledge of English language (both orally and in writing)
  • Knowledge and understanding of HR processes and policies is an additional asset
  • At least 2 years of progressive work experience in payroll area
  • Italian (in-country) payroll experience will be a plus
  • SAP HR system knowledge is a plus
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Ability to effectively prioritize and organize workload, multi-task is essential
  • Ability to work in a changing environment to meet demanding deadlines and timescales
  • Excellent teamwork skills and ability to work independently
  • Effective listeningand highly developed interpersonal skills
 We offer:
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Pila region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • BenefitSystem cards
  • Discount for Philips’ products.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   świętokrzyskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES ZADAŃ prowadzenie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym: przyjmowanie wniosków oraz uzupełnień do wniosków w sprawach obywatelstwa polskiego, weryfikacja kompletności złożonego wniosku, udzielanie informacji na temat obowiązujących procedur, obsługa...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...