Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: ADZ/07/15
- Codzienna współpraca z Pracownikami Działu Zakupów Projektowych oraz aktywne wspieranie ich w realizacji procesów zakupowych:
- ekspediowanie zapytań ofertowych,
- sporządzanie notatek ze spotkań z Dostawcami,
- kompletowanie dokumentów umownych, zamieszczanie ich w stosownych bazach danych,
- archiwizacja dokumentów
- wprowadzanie danych zakupowych do sytemu SAP oraz innych systemów wspomagających zarządzanie informacjami biznesowymi
- Sporządzanie raportów z postępu zakupów, konsolidacja danych do raportów
- Administracyjne wsparcie Działu: rezerwacja sal konferencyjnych, delegacji służbowych, ich rozliczanie
- Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint, analiz i innych raportów zlecanych przez Kierownika/Dyrektora Zakupów
- Okazjonalne tłumaczenie tekstów handlowych
- Obsługa zleceń tłumaczeń do firm zewnętrznych
- Sporządzanie drobnych zamówień oraz nadzór nad ich realizacją
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów), preferowane kierunki techniczne lub ekonomiczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2
- Dobra znajomość MS Office
- Umiejętność pracy z dużą ilością danych
- Bardzo dobra organizacja pracy, również w sytuacjach pod presją czasu
- Komunikatywność, zaangażowanie
- Umiejętność pracy w zespole
- Proaktywność w podejmowaniu działań koordynacyjnych w Dziale Zakupów oraz Innych działów współpracujących z Działem Zakupów
- Prawo jazdy kat B
- Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę wMiędzynarodowej Firmie Energetycznej
- Możliwośćrozwoju zawodowego i poszerzania własnych kompetencji
- Przyjazną atmosferę pracy