CPL Jobs jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Grupa CPL jest obecna w 8 krajach posiadając łącznie sieć 44 biur, oferuje swoim partnerom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu ZZL, w szczególności: Rekrutacje Pracowników Stałych, RPO, Master Vendor, Preferred Supplier, Direct & Executive Search oraz Consulting Obszarów HRM.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji znanej na całym świecie, której Centrum Finansowe jest zlokalizowane w Poznaniu, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Administrator Helpdesk z językami obcymi
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: JO-1303-261204
Jeśli:
- Płynnie posługujesz się językiem angielskim oraz jednym z wymienionych: niemieckim/francuskim/holenderskim/duńskim/japońskim lub chińskim
- Przykładasz wagę do szczegółów;
- Interesujesz się nowymi technologiami;
- Lubisz pomagać innym rozwiązywać problemy z komputerem;
- Lubisz pracować w zespole;
- Cechuje Cię elastyczność i chęć rozwoju;
- Chcesz rozwijać się w obszarze IT
Rozpocznij swoją karierę w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku światowym!
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Prowadzenie pierwszej linii wsparcia dla Klientów obcojęzycznych
- Rejestrowanie zapytań technicznych oraz przyjmowanie zgłoszeń o usterkach
- Udzielanie Klientom wsparcia technicznego – rozwiązywanie problemów informatycznych zgłaszanych przez Klientów
- Przekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klienta
- Utrzymywanie oraz budowanie p przyjaznych relacji z Klientami
Czego możesz oczekiwać?
- Bardzo dobrych warunków pracy
- Atrakcyjnego wynagrodzenia;
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Udziału w międzynarodowych projektach
Zainteresowane osoby zapraszam do przesyłania CV W J. ANGIELSKIM wraz z nazwą stanowiska w tytule maila na adres: anna.pernaczynska@cpljobs.pl