Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy która zajmuje się produkcją i implementacją systemów automatyzacji produkcji oraz procesów zautomatyzowanego przenoszenia materiałów – poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Do obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Doradztwo i sprzedaż rozwiązań firmy,
- Poszukiwanie, pozyskiwanie klientów, wśród których będą dystrybutorzy, firmy OEM, firmy produkcyjne oraz integratorzy systemów i robotów przemysłowych,
- Znajdowanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów poprzez:
- przeprowadzanie osobistych, bezpośrednich rozmów handlowych,
- przeprowadzanie prezentacji i testów u klienta (wraz z dystrybutorami),
- przygotowywanie ofert handlowych,
- informowanie o nowościach i zmianach produktowych,
- Szkolenie w zakresie montażu i obsługi urządzeń (u klientów oraz integratorów),
- Staranne prowadzenie dokumentacji – w szczególności raportów z wizyt u klienta umieszczanych w kartach klienta,
- Systematyczna weryfikacja ofert firm konkurencyjnych,
- Asystowanie przy sporządzaniu informacji technicznych, marketingowych oraz instrukcji obsługi urządzeń,
- Obsługa klientów na terenie województwa małopolskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego lub podkarpackiego.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego, inżynierskiego np. pneumatyka, automatyka, elektryka, robotyka i podobne,
- Doświadczenia w kontakcie z klientami dystrybucyjnymi oraz odbiorcami finalnymi takimi jak OEM, integratorzy, firmy produkcyjne lub podobne, gdzie w grę wchodzi transport próżniowy,
- Doświadczenia w sprzedaży lub doradztwie technicznym w zakresie produktów pneumatyki będzie dodatkowym atutem,
- Język angielski na poziomie komunikatywnym,
- Ze względu na mobilny charakter pracy, w trosce o wygodę i komfort pracy kandydata, zapraszamy szczególnie osoby które mieszkają lub mogą zamieszkać we wskazanym obszarze pracy powyżej,
- Znajomości praktycznej obsługi pakietu MS Office,
- Mile widziana znajomość czytania rysunków technicznych, zasad projektowania w AutoCAD, a także zasad działania automatyki w produkcji,
- „czynnego” prawa jazdy kategorii B.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o minimalnej rotacji, stawiającej na komfort pracy i długoletnią współpracę z kandydatami,
- Możliwość bardzo dużego rozwoju w zakresie automatyzacji procesów produkcji,
- Rozwój w strukturach międzynarodowych firmy,
- konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy,
- Możliwość otrzymania dofinansowania nauki języka: angielskiego i/lub rosyjskiego,
- Profesjonalne szkolenia sprzedażowe „z najwyższej półki” oparte na doświadczeniach czerpanych z międzynarodowych doświadczeń,
- Duże wsparcie przełożonych w okresie wdrożenia oraz w trakcie pracy,
- Dobrą organizację logistyki i dostaw wewnątrz firmy,
- Pakiet socjalny (pakiet medyczny, MultiSport).