Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent klienta

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Asystentka ds. Sprzedaży Lubelskie
Asystent/Asystentka Dyrektora Sprzedaży

Asystent/Asystentka Dyrektora Sprzedaży

Adecco Poland Sp. z o.o.
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
2576 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów - renomowanego dystrybutora wyrobów hutniczych - w związku z rozwojem struktur - poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:


Asystent/Asystentka Dyrektora Sprzedaży

Miejsce pracy: lubelskie/ Lublin

Nr Ref.: ADS/03/2017/LUB

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy zarówno w obrębie działu handlowego, jak i współpracy z innymi działami;
  • Przygotowywanie indywidualnych ofert i kalkulacji dla Klientów;
  • Przygotowywanie umów handlowych dla Klientów;
  • Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu sprzedaży;
  • Wprowadzanie zamówień od Klientów do systemu;
  • Kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych obowiązkach;
  • Weryfikacja dostępności towaru w magazynie;
  • Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku;
  • Obsługa posprzedażowa klientów. 

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży handlowej lub doświadczenie w dziale handlowym ( sprzedaży - warunek konieczny)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, zwłaszcza Excel;
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów ERP;
  • Dokładność i bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Asertywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • Prawo jazdy kat. B.

Nasz Klient oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię;
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania powierzonych obowiązków.
Oferta dotyczy pracy stałej.

 

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent klienta

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...