Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent / Asystentka Oddziału

    Expander Advisors Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
  • Administrative Assistant in Operational Response Division / Centre of Excellence for Combating Document Fraud

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    12 godz.
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to assist in the organisations of online, hybrid and physical meetings...
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    13 godz.
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Pracownik administracji z językiem hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Skierniewice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Firma z branży spożywczej o zasięgu międzynarodowym, z oddziałem w Skierniewicach, poszukuje lokalnie – do swojego zespołu zaangażowanej osoby do obsługi zadań administracyjno-logistyczno-handlowych, z czynnym wykorzystaniem języka hiszpańskiego.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. planowania

Grupa KĘTY SA.
Kęty
praca stacjonarna
2331 dni temu

Grupa Kęty największy polski producent profili i komponentów aluminiowych.

Krajowy lider z silną pozycją wśród znaczących europejskich przetwórców aluminium.

Uznana marka, swoim klientom z różnych krajów i branż oferuje najwyższej jakości wyroby i serwis.

Jest jedną z 26 spółek holdingu Grupa Kapitałowa Kęty, który zatrudnia łącznie 4650 pracowników.

 

Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie w obszarze Logistyki,
to zachęcamy do aplikowania na stanowisko:

Asystent ds. planowania
Miejsce pracy: Kęty
Nr ref.: Asystent ds. planowania
 
Zakres odpowiedzialności
  • Generowanie zleceń produkcyjnych
  • Wstępne układanie planu produkcyjnego
  • Analiza obłożenia pras
  • Analiza nowych zleceń
  • Zamawianie materiału (wlewków) do produkcji
  • Raportowanie opóźnień, przyspieszeń w realizacji planów
Oczekiwania wobec kandydata
  • Wykształcenie min. średnie techniczne (wyższe będzie dodatkowym atutem)
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego
  • Znajomość pakietu MS Office (MS Excel na poziomie bardzo dobrym)
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Elastyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu pracy
Oferta firmy
  • Dołącz do zespołu specjalistów, którzy uczestniczą w rozwoju firmy
  • Rozwijaj swoje umiejętności przy wsparciu kolegów, korzystając z adekwatnego pakietu szkoleń
  • Zbuduj swoją karierę w firmie o ugruntowanej, stabilnej pozycji na rynku
Jeżeli chce Pan/i zezwolić nam na wykorzystywanie Pana/i CV na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych w Aluform Sp. z.o.o., prosimy zamieścić w swoim CV poniższą zgodę:

"Na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO wyrażam dobrowolną zgodę na wykorzystanie danych z przesłanego dokumentu CV na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych w Aluform Sp. z.o.o. do czasu wycofania niniejszej zgody, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat od wyrażenia zgody.”

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

INFORMACJA DLA KANDYDATA DO PRACY

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tzw. RODO, Aluform Sp. z o.o. informuje, że:

Administratorem danych osobowych jest Aluform Sp. z o.o. (ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy, NIP 6462864614).

Zakres przetwarzanych danych ogranicza się do informacji wynikających z przepisów prawa pracy, a także podanych dobrowolnie przez kandydata do pracy .

Dostęp do danych mają jedynie upoważnieni pracownicy/współpracownicy Aluform Sp. z o.o., w szczególności są to przełożeni, a także podmiotów świadczące usługi rekrutacyjne, kadrowe, informatyczne.

Dane osobowe są zbierane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Aluform Sp. z o.o. polegającego na realizacji praw i obowiązków związanych ze rekrutacja do pracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO z art. 221 § 1 Kodeksu pracy. Obejmują one w szczególności:

1) imię (imiona) i nazwisko;

2) imiona rodziców;

3) datę urodzenia;

4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);

5) wykształcenie;

6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


W przypadku danych osobowych, które nie są wymienione w art. 22 1 § 1 k.p., podstawą ich przetwarzania jest dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dotyczy to takich danych jak np.:
  • wizerunek (zdjęcie);
  • prywatny adres poczty elektronicznej i prywatny numer telefonu;
  • testy osobowościowe i/lub psychologiczne oraz testy inteligencji płynnej;
  • zapis wideo rozmowy;
  • kwalifikacje zawodowe i uprawnienia (np. prawo jazdy, ukończone kursy i szkolenia oraz inne podobne);
  • umiejętności (np. znajomość języków obcych).
Podanie danych jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji do pracy w Aluform Sp. z o.o. W zakresie, w którym podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, podanie danych jest dobrowolne.

Masz prawo do żądania od Aluform Sp. z o.o.: dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także żądania sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych (za wyjątkiem sytuacji, w których przetwarzanie danych wynika z przepisu prawa), ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych (jeśli podstawą ich przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany).

W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, przysługuje prawo do jej cofnięcia, co jednak nie wpływa na ważność czynności dokonanych na podstawie zgody w okresie między jej udzieleniem a cofnięciem.

W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych jest realizowane w prawnie uzasadnionym celu Aluform Sp. z o.o., kandydatowi do pracy przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

W razie wątpliwości w zakresie przetwarzania danych osobowych, w szczególności w celu skorzystania z przysługujących praw, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Tomaszem Cyganem, e-mail: IODO_Aluform@grupakety.com, tel. 0 694 429 337 lub listownie na adres Aluform Sp. z o.o.

Jednocześnie informujemy, że przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (organ nadzorczy).

Dane osobowe będą przetwarzane w trakcie procesu rekrutacyjnego, po jego zakończeniu tak długo jak nie zostanie cofnięta zgoda na przetwarzanie danych osobowych lub tak długo jak jest to niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Dane osobowe nie będą wykorzystywane w procesach automatycznego profilowania ani przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent / Asystentka Oddziału

    Expander Advisors Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
  • Administrative Assistant in Operational Response Division / Centre of Excellence for Combating Document Fraud

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    12 godz.
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to assist in the organisations of online, hybrid and physical meetings...
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    13 godz.
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Pracownik administracji z językiem hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Skierniewice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Firma z branży spożywczej o zasięgu międzynarodowym, z oddziałem w Skierniewicach, poszukuje lokalnie – do swojego zespołu zaangażowanej osoby do obsługi zadań administracyjno-logistyczno-handlowych, z czynnym wykorzystaniem języka hiszpańskiego.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...